Apal Corsa

Buggies, KitCars, Trikes, ...

Moderators: Boxer, Exon

Plaats reactie
apalracer
Expert
Expert
Contacteer:

Apal Corsa

Bericht door apalracer » zo, 18 dec 2011 20:11

een corsa te koop die naar mijn mening absoluut is verprutst.

http://link.marktplaats.nl/513212059

mvbgr 8) 8) 8) 8)
apalracer de gekste

buggy's4sale
Addict
Addict

verprutst ?

Bericht door buggy's4sale » zo, 18 dec 2011 20:40

Laten we het er op houden dat smaken kunnen verschillen. Ik vind hem standaart al absoluut geen knappe verschijning... Zo is hij doenbaar.
Zulk type geraakt amper verkocht, tenzij voor weinig geld voor de papieren.

Ik hoop dat hij in goede handen komt, afgeraakt en zo het voorbeeld zet dat dit type toch een beetje aan populariteit gaat winnen, want hij is ondergewaardeerd

apalracer
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door apalracer » zo, 18 dec 2011 20:49

klopt hij is ondergewaardeerd. maar als ge zelf een originele hebt met motorkap , dan is dit gruwelijk anders kijken.

mvbgr 8) 8) 8) 8)
apalracer de gekste

buggy's4sale
Addict
Addict

Bericht door buggy's4sale » zo, 18 dec 2011 21:05

Alles een kans geven zeg ik maar... Zien als het af is. Het kan ons verbazen, of een les zijn om er in de toekomst af te blijven.. Ik moet zeggen, heb er ooit één gehad en geen idee gehad wat er mee aan te vangen. Dan vind ik dit al een moedige beslissing. Maar waarschijnlijk even goed de reden waarom het al 8 jaar aansleept.

apalracer
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door apalracer » zo, 18 dec 2011 22:32

idd moedig maar tja als je weet dat er zo weinig van zijn en niet meer de kans hebt om hem in orginele staat te brengen is het zeer gedurft. maar smaak valt niet te twisten . hij heeft het wel flink breder gemaakt als ik het stuk zie.

mvbgr
apalracer de gekste

Ron
Expert
Expert
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Ron » ma, 19 dec 2011 08:12

Helemaal mijn smaak :lol: :lol:

Een gestroomlijnd model lekker laag om nog gestroomlijnder er uit te zien

Ik hoop dat de nieuwe eigenaar het idee oppakt en hem verder afmaakt zoals het idee is gestart

Gr. Ron
Afbeelding

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » ma, 19 dec 2011 08:49

smaken verschillen inderdaad, ik heb niks tegen customizen, maar hier heb ik echt mijn twijfels
Persoonlijk vind ik het kontje van een Corsa (en ik heb er zelf een compleet nieuwe staan) ook niet mooi, maar het zo weg snijden vind ik ook maar niks
Maar eerst zien wat de nieuwe eigenaar er van gaat maken, er zijn er die echt mooi getransformeerd zijn, in ieder geval, als de nieuwe eigenaar stukken nodig heeft, alles ligt nog nieuw en onversneden in mijn magazijn, dus ik kan er altijd een mal van trekken Behalve de lichtcovers dat lijkt maar niet te lukken :evil:
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

Kylian
Elite
Elite
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Kylian » ma, 19 dec 2011 11:53

Ik moet zeggen dat ik deze uitvoering ook niet zo verkeerd vind, ik zou wel voor andere (modernere) wielen kiezen, maar omdat het model meer een sportwagen is dan een beach buggy vind ik deze ombouw er wel bij passen. Maar het is al gezegd, smaken verschillen.

MvBg
Peter
Afbeelding

buggy's4sale
Addict
Addict

waar is den tijd

Bericht door buggy's4sale » vr, 23 dec 2011 10:02

Om wat melancholisch te klinken... waar is den goeie oude tijd' Maar blijf deze toch mooi vinden... maar net niet genoeg om aan te kopen :?
Bijlagen
normal_APAL_salon_de_Geneve-800.jpg

Plaats reactie