Buggyproject - 3000 euro

Buggies, KitCars, Trikes, ...

Moderators: Boxer, Exon

buggy's4sale
Addict
Addict

Buggyproject - 3000 euro

Bericht door buggy's4sale » ma, 19 dec 2011 23:40

Betreft een leuk makkelijk winterprojectje. Buggy staat op een chassis van 54/55 waarvan de documenten zoek zijn (verlies van documenten kan aangevraagd worden), en is (bijkomend) genummerd geweest met een chassisnummer van 5/68 van toen men in de goeie oude tijd nog administratief mocht keuren. De motor is een AB met 44 pk met een bouwjaar tussen 8/73 en 8/80. De koets is zeer goed, als het je kleur is. Compleet met chrome koplampen - 4 verstralers voor op de bullbar vooraan - rolbeugel achteraan - voorzien van zeldzame ritters achter en wolfrace vooraan. Vooraan is hij ook voorzien voor 5 bouts velgen, maar staat adaptor op. Enkel wat prutswerk en zetels kopen (dit laatste, zoals u hieronder kan lezen is zowat de story of my life buggyzetels :-)...

Hier een 30-tal foto's van de buggy :
https://picasaweb.google.com/call047495 ... directlink

Hier de foto's van de motor :
https://picasaweb.google.com/call047495 ... directlink

Voor 750 euro supplement volledige set buggypapieren er bij.

PRIJZEN ZIJN VAST....
Bijlagen
18112011124-800.jpg
18112011109-800.jpg
18112011108-800.jpg
Laatst gewijzigd door buggy's4sale op di, 20 dec 2011 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Kylian
Elite
Elite
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Kylian » di, 20 dec 2011 09:58

Volgens mij was deze buggy nog niet zo lang geleden rood, klopt dat ?

MvBg
Peter
Afbeelding

buggy's4sale
Addict
Addict

colours

Bericht door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 10:04

Dat zou me verbazen. Ik wist deze al jaren bij een garage staan te Brugge, en was eigenlijk voor zijn groene kleur gevallen. Dat hij enkele jaren geleden rood was, zal ik niet kunnen ontkennen. Maar het zou me verbazen.
mvg

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Re: te koop buggyproject - 3000 euro

Bericht door Lucky » di, 20 dec 2011 11:27

buggy's4sale schreef:Betreft een leuk makkelijk winterprojectje. Buggy staat op een chassis van 54/55 waarvan de documenten zoek zijn (verlies van documenten kan aangevraagd worden), en is (bijkomend) genummerd geweest met een chassisnummer van 5/68 van toen men in de goeie oude tijd nog administratief mocht keuren. De motor is een AB met 44 pk met een bouwjaar tussen 8/73 en 8/80. De koets is zeer goed, als het je kleur is. Compleet met chrome koplampen - 4 verstralers voor op de bullbar vooraan - rolbeugel achteraan - voorzien van zeldzame ritters achter en wolfrace vooraan. Vooraan is hij ook voorzien voor 5 bouts velgen, maar staat adaptor op. Enkel wat prutswerk en zetels kopen...
PRIJZEN ZIJN VAST....
Beste Patrick,

Zou je beter eerst eens niet zorgen dat ik eindelijk ga hebben wat ik maanden geleden al betaald heb bij u???
Nu dat ik u hier open aanschrijf voor iedereen,kom nu niet af met de uitvlucht "ik had uw nummer niet meer of dergelijke"
Ik wilde u er niet achter vragen want ik denk dat we elkaar vroeg of laat toch eens tegen het lijf zouden lopen,en neem dan van mij aan dat ik u ter verantwoording zal vragen!!!! Maar nu dat ik zie dat u ook hier begint met uw woeker praktijken kon ik het echt niet laten,en neem van mij aan..........op het moment dat ik dit aan het schrijven ben........wil je mij zelf niet tegen het lijf lopen!!
Al zeg ik het zelf,ik ben een hele brave gast,maar als er iets is waar ik een hekel aan heb,dan zijn het wel oplichters die steeds het onderste uit de kan willen halen :evil:

Luc
Born to have fun

buggy's4sale
Addict
Addict

Bericht door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 11:51

Sta me dan even goed toe mijn verhaal uit de doeken te doen... Want zoals u aanhaalt alles te krijgen waar u voor betaald hebt klinkt compleet anders dan dat u van mij nog één zeteltje moet krijgen en 2 smalle stalen velgjes...

Onze onmin waar u mij openlijk over aanvalt mag evenzeer duidelijk vermeld worden.

U komt bij mij een motor kopen... Ziet een Vanclee liggen die op een aanhanger ligt vanwege juist terug van de spuiter en vraagt of ik deze verkoop. Ik zeg dat ik dat wil overwegen voor 5000 euro. Ik omschrijf de stukken en wil ze u tonen. De koets en het chassis ziet u ter plaatse. U wil zelf de stukken niet zien en beslist à la minute deze aan te kopen zonder er maar één blik op te werpen verder. Ah ja, een Vanclee met originele papieren voor dat geld !!! U geeft me een voorschot (kleintje, want u was er niet op voorzien uiteraard) en beloofd in de loop van de week nog wat bij te brengen omdat ik toch wel iets meer wil dan enkele hondertjes omdat ik hem bovendien nog zes maand !!! moet stallen voor u wegens plaatsgebrek. Ik had hetzelfde probleem, daarom dat ik hem uiteindelijk verkocht. Ik heb een garagebox gehuurd (daar waar u hem uiteindelijk kwam afhalen). Ik heb u dan niet meer gezien voor het saldo... ook niet achter gevraagd, doch dit terzijde. Dan ben ik u beginnen bellen in augustus wanneer u er eindelijk om kwam. Dan drie afspraken verder komt u hem halen. Dan pas begint het gezever. Primo : ik zou gezegt hebben dat het interieur perfect was. Dit kan mijns inzien niet want ik heb toen gezegt dat ik één zetel had binnen gedaan om een mal te laten maken voor de bekleding. Deze zetel was toen nog niet ter plaats bij de afhaling (klopt) en heb ik nu nog niet in mijn bezit. Daar heb ik al wel 10 keer voor gebeld... en daar blijf ik achter gaan. En er ontbraken 2 smalle voorvelgjes !!! Ik heb beloofd u deze te bezorgen.

Maar dan van uw kant begon het gezever ook. U had al spijt van de aankoop (dat u veel te snel en te impulsief had gedaan zonder nakijken - tevens elders hier op het forum teogegeven en te lezen) en begon het. Krasje hier,krasje daar. Scheur in de zetel van de wagen van 40 jaar oud... dan wou u mijn porsche adaptors er bij voor het 'ongemak'.... Dan heb ik u zelf voorgesteld een nog goed chassis dat er stond ook kostenloos mee te geven...
Dat de koets na restauratie en het bijplaatsen van zijbeschermers niet perfect over het chassis viel kan ik ook niet weten. Als we normaal hadden gehandeld zoals iedereen - zien - kopen - kon ik daar nog achter gaan om dat te laten recht zetten. Als u hem geen blik waardig gunt en direct koopt zonder te zien kijk ik het ook niet verder na en is het een half jaar leter te laat. We hadden dat trouwens ook niet kunnen zien, soit.
kijk, mijn fout in dit is dat ik heb beloofd achter die zetel en die twee stalen velgjes achter te gaan. En dat ik die nog niet heb. Ik verwacht en hoop deze zeker tussen dit en twee weken te bemachtigen en ga ik die afzetten te Boom zo als afgesproken. Dit duurt idd te lang, toegegeven. Maar het is ook zeer moeilijk met die persoon af te spreken die de zetel heeft.

Maar noem mij geen bedrieger, geen woekeraar of wat dan ook.
Als u niet akkoord bent met mijn prijzen, so be it. Als u elders de zaken goedkoper vind, koop dan gerust daar (niet voor niks dat toen u vroeg of ik nog iets te koop had dat ik zei NIKS) ! U zei dat ze u slechts één keer in het zak kunnen zetten. Wel, idem voor mij. Ik verkoop amper of zelden iets hier. Ik verkoop op Ebay en daar heb ik over de lijn van ruim 6 jaar nog steeds 100 % correcte feedback, met ruim 250 personen en ruim 290 verkopen. Dat zegt me meer dan uw mening nu. Dreigementen over mij eens tegen te komen vind ik niet geplaatst op een forum. Ik zou eender zeggen dat u uzelf eens gaat tegen komen.

Maar nogmaals bij deze, schriftelijk, en plein public, ik ga achter die zetel... u had mijn woord, en nog steeds. Sterker nog, ipv hem in Boom af te geven kom ik hem bij u brengen. En de eerste beurs, of de eerste advertentie die ik zie van iemand die twee velgjes te koop heeft ga ik ze halen.

Voilà, u hebt mij publiek 'aangepakt' op een plaats waar het niet gepast is. Ik hoop als u de zetel en de velgjes krijgt u dat dan ook evenzeer publiek recht zet.

buggy's4sale
Addict
Addict

Bericht door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 12:04

En dan nog even over 'het onderste uit de kan te halen'...

Als iemand iets koopt en het komt afhalen... dan begint ik wil die adaptors er nog bij hebben (en krijgt)... en dat nog een extra chassis wil (en krijgt)... wie haalt dan het onderste uit de kan ?

Als ik toen u daar was zeg ik wil 5000 euro voor een originele Vanclee (juist gespoten, nieuwe bache er bij etc... en u zegt direct ja. Dan zal het zeker niet te gek zijn hé ? Zoek hier eens een orignele Vanclee voor 5000 euro ?

En dat u die groene te duur vind 'en een woekerprijs' omdat ik daar 3750 euro voor vraag... vind u er hier veel goedkopere met de juiste papieren voor dat geld ? Vind u 700 euro voor die tweedelige velgen te duur ? Ik vind te duur als er hier 20 sets staan voor 300 euro en ik vraag 500 of 700 !!! Als er geen tweede te koop staat lijkt mij 700 euro niet te veel. Een set mangels kost al 500 denk ik, en die heeft bijna iedereen (mijn excuses voor de eigenaars van Mangels, ik bedoel het niet slecht)... Een volledige golfmechaniek voor 400 euro hier die uit een luchtgekoelde komt met alles op en aan !! Is dat te veel of woekerprijzen ?

Weet u, als u mij aanvalt omdat het al drie/vier maand aansleept voor die zetel kan ik u niet meer als gelijk geven. Niet 100 %, maar 200 %. Dat is terecht, dat is fout en helaas buiten mijn wil om. Moest ik er hier al ergens één te koop hebben gezien had ik hem al lang gekocht en gegeven. Helaas is het niet zo courant.

Maar over mijn advertenties en mijn persoon hebt u weinig te zeggen. En na deze 'aanval' al zeker niet meer.

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » di, 20 dec 2011 13:27

buggy's4sale schreef: Ik hoop als u de zetel en de velgjes krijgt u dat dan ook evenzeer publiek recht zet.
Zal ik zeer zeker doen :lol:
Maar toch nog even zeggen dat uw verhaaltje niet helemaal klopt,enkel en alleen al met uw verhaal "dat u voor 5000 wel eens zou willen nadenken om hem te verkopen" u wist mij toen te vertellen dat er de dag nadien een duitser of zwitser(ben ik kwijt) ging komen kijken voor 5000euro,maar u wist mij ook te vertellen dat" wie eerst is,is eerst"
En inderdaad ik had toen maar 400euro extra op zak,maar toch even uw geheugen opfrissen,dat er toen afgesproken was,om nog een deel door te storten naar uw rekening en dit is dan toch ook wel gebeurt langs de POST de week nadien!!!!

Enfin, ik heb mijn gedacht over u en u hebt blijkbaar het uwe over mij!!

Luc
Born to have fun

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » di, 20 dec 2011 13:37

Bij deze dan toch nog even mijn allerlaatste reactie hier.

Ivm dat ik om uw chassis zou gevraagd hebben.......... als ik het goed voorheb,hebt u mij toch wel voorgesteld om het chassis er bij te doen(en daar heb ik zelf een getuige van) nadat wij alles al hadden opgeladen!!
Dat was dan waarschijnlijk enkel maar voor de lol dat je dat er bij deed,ik dacht eerder dat je dat er bij deed omdat je zelf wist dat er vanalles ontbrak!!

Luc
Born to have fun

buggy's4sale
Addict
Addict

Bericht door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 14:06

Bij deze dan evenzeer mijn laatste reactie, want nogmaals, dit is niet de plaats.

Ik heb zelf idd voorgesteld van dat chassis er bij te geven, daar is geen getuige voor nodig.
Maar dat nà uw heisa.

Ik ben alleszins erg blij dat u hier duidelijkheid schept na mijn relaas. Dat u duidelijk beseft dat u niets kan tegen argumenteren over dit dan wie beslist had om het chassis te geven.

Ik heb het chassis niet gegeven voor de 'lol'. Ik heb het chassis gegeven, als ik echt eerlijk mag zijn, om verder van het gezaag en gezever af te zijn. Het punt was of ik 6 maand vroeger !!! tegen u zou gezegt hebben dat de zetels perfect waren, of ze niet perfect waren. U kon zich perfect herinneren dat ik had gezegt dat ze perfect waren !!! Ik kan me zeer duidelijk herinneren dat ik zei dat ze er bij waren, en zeker niet perfect want ik heb u gezegt dat de zetel er toen (ook al niet) bij was omdat ik een mal liet maken om ze te laten overtrekken. Als ik u meld dat ik alles laat zien, kan dat toch niet stroken met de realiteit als ik de zetel zelf niet had !!!

Zoals u kan lezen in boven vermelde relaas is dit geen manier van zaken doen. De mensen die hier op de site van mij al een buggy hebben gekocht zullen alleen maar kunnen zeggen dat ik woord hou met alles wat ik zeg of beloof. Idem te zien op Ebay zoals reeds vermeld. Als iemand dan op 5 minuten beslist terwijl ik zeg alle onderdelen te tonen en dat niet nodig vind en daarna klaagt... sorry. Das dan één op 250. Tevens ALLE ontbrekende delen !!! Die zetel en twee stalen velgjes !!! Laten we eerlijk wezen. Die stalen velgjes zet u er NOOIT op, en die zetel misschien wel ja. Maar zoals ik zei... u krijgt hem... die zetel is trouwens bij iemand hier van de 'gemeenschap' en zal met de tijd alleen maar kunnen toegeven dat ik daar al 4 maand op regelmatige basis voor bel, maar dat hij 'moeilijk' bereikbaar is.
Heel waarschijnlijk leest hij dit hier ook en zal hij de ernst er nu van inzien.

En verder regageer ik hier niet meer op. Ik denk dat de mensen die hier op het forum komen voor andere zaken dan kinderachtig gediscuteer tussen twee mensen die elks hun visie hebben. Hier is het voor de ontspanning en de leut. Maar u hebt u hart kunnen luchten. Ik ben er zelfs blij voor dat dit gebeurt is. Mensen die een beetje door tussen de lijnen door hebben kunnen lezen zullen hun juiste conclusie getrokken hebben.

Dus, de volgende keer dat we elkaar horen is om af te spreken voor die zetel. Heb ik die twee stalen velgjes nog niet gevonden koop ik er, of betaal u er voor.

mvg

buggy's4sale
Addict
Addict

Bericht door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 14:10

Zal ik zeer zeker doen
Maar toch nog even zeggen dat uw verhaaltje niet helemaal klopt,enkel en alleen al met uw verhaal "dat u voor 5000 wel eens zou willen nadenken om hem te verkopen" u wist mij toen te vertellen dat er de dag nadien een duitser of zwitser(ben ik kwijt) ging komen kijken voor 5000euro,maar u wist mij ook te vertellen dat" wie eerst is,is eerst"
En inderdaad ik had toen maar 400euro extra op zak,maar toch even uw geheugen opfrissen,dat er toen afgesproken was,om nog een deel door te storten naar uw rekening en dit is dan toch ook wel gebeurt langs de POST de week nadien!!!!

Ik 'overwoog' idd hem te verkopen, enkel als ik die 5000 euro kreeg.
Klopt dat er een duitser kwam. Maar als u goed leest maal ik niet om de kleine voorschot (meld zelf dat het logisch was omdat het niet voorzien was). U hebt mij 600 bijgestort via bank of post. Maar we hadden een ander bedrag afgesproken dan 1000 euro voorschot én dat u het ging brengen. Niet ik, en niet U waren voorstander van 'storten'.
En uiteraard eerst is eerst. En eerlijk gezegt had ik het beter gelaten. Nu heb ik ZES maand moeten wachten (al was dat afgesproken omdat u een vriend van een kennis was, en ik hem liever aan een liefhebber laat dan aan een Duitse handelaar)

Enfin, ik heb mijn gedacht over u en u hebt blijkbaar het uwe over mij!!
Inderdaad !!! Helaas...

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » di, 20 dec 2011 14:41

Weet je wat Patrick??
Ik ga u gewoon gelijk geven,want u hebt blijkbaar toch op alles een "gepast" antwoord :lol:

Mijn oprechte vriendelijke groeten :wink:

Luc

Gesloten voor mij.....................
Born to have fun

Bovi
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Bovi » di, 20 dec 2011 20:30

wel goed dat alles nu uitgesproken is en nu weer naar de verkoop denk ik want daar ging ut toch om.
Euh was ut nou un Buggy die te koop was hier :?: :wink:

buggy's4sale
Addict
Addict

Bericht door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 22:30

Inderdaad een buggy. Daar waar het hier allemaal om draait :D

Beetje off-topic geweest. Maar we kunnen verder nu.

wim.sterling
Addict
Addict
Contacteer:

Bericht door wim.sterling » ma, 26 dec 2011 21:56

als ik dit hier allemaal zo wat lees, wie hier recht in zijn schoenen staat kan mij worst wezen.
maar het echt commercieel gebruiken van forums als dit,om professioneel bugs te verpatsen is niet juist.
iemand dat zijn garage opruimt,of zijne eigen bug verkoopt ok
da is mijn pers gedacht
why walk when you can fly
http://youtu.be/y4GAruq5hBI

buggy's4sale
Addict
Addict

reactie

Bericht door buggy's4sale » ma, 26 dec 2011 21:59

En daar hebt u gelijk mede...

Als u dan iets verder kijkt ziet u dat ik hooguit één maal per jaar een opruim doe en dat hier zet.
Dus in dit geval een buggy en een set velgen... Geen handel van 10 auto's.

Als u dan even moeite doet merkt u mei/juni 2010 één advertentie - december 2011 één buggy - set velgen en een motor !!!!
Commercie ten top ?
Laatst gewijzigd door buggy's4sale op ma, 26 dec 2011 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten