Ruska Classica body - goedkoper dan een spuiting

Buggies, KitCars, Trikes, ...

Moderators: Boxer, Exon

Plaats reactie
luchtgekoeld
Junior
Junior

Ruska Classica body - goedkoper dan een spuiting

Bericht door luchtgekoeld » di, 05 jun 2012 19:10

Een Ruska Classica in absolute nieuwstaat. Het koetswerk is helemaal strak gemaakt en gespoten in Porsche Indisch rood. Het interieur helemaal bekleed en voorzien van nieuwe elektriciteit. De zetels en achterbank nieuw overtrokken in (imitatie)leder. Dus niet zoals zo vaak een zwarte achterbank en twee kadett voorzeteltjes... The real deal.
Tevens een set van 4 alu velgen.

Van werk moet enkel nog de voorruitkader gespoten worden en vlak glas ingekleeft.

Voertuig komt zonder chassis/motor/boite. Dus een donor is wel nodig. Maar dan heb je wel een perfecte buggy (als je van het model houd).

Vraagprijs 1250 euro zonder de alu velgen, met de velgen 1450 euro.
Meerdere foto's op eenvoudig verzoek
Bijlagen
SAM_4523-800.jpg
SAM_5674-800.jpg
SAM_5675-800.jpg

Novaman
Expert
Expert

Sponsor

Bericht door Novaman » zo, 10 jun 2012 17:30

weer eens een nieuwe naam :?

luchtgekoeld
Junior
Junior

tja,...

Bericht door luchtgekoeld » zo, 10 jun 2012 17:56

Maar hopenlijk blijft al de rest dan to the point hé.

Zoals 'weer eens' eigenlijk zou moeten inhouden : 'een nieuwe naam ?', want dit is slechts de eerste keer dat ik die naam wijzig !

EMF
Addict
Addict
Contacteer:

Sponsor

Bericht door EMF » zo, 10 jun 2012 21:43

Novaman schreef:weer eens een nieuwe naam :?
Waar zijn we mee bezig?!?! :oops:
Foei. Houd zulke reacties toch achterwege. De lol is er dan snel van af, niet?

Grts Flip
Als je kan doen wat je graag doet, hoef je nooit te werken

Novaman
Expert
Expert

Sponsor

Bericht door Novaman » ma, 11 jun 2012 17:06

sorry dat ik hier op iemand zijn teentjes getrapt heb, Maar als ik op verschillende forums of verkoop sites hetzelfde aangeboden tegenkom, en dit telkens onder een andere naam dan heb ik hier mijn bedenkingen bij.
Dit is natuurlijk mijn gedacht over de zaak en vermits ze hier liever hebben dat ik :-# ,ook goed dan. :shock:

luchtgekoeld
Junior
Junior

reply

Bericht door luchtgekoeld » ma, 11 jun 2012 17:28

Kijk, op zich is dat allemaal relatief.

Ten eerste kan je niet op Kapaza, tweedehands, mp, BBB dezelfde naam hebben. Das één. Twee, als je iets te koop hebt, bied je dat op zoveel mogelijk site's aan, lijkt mij logisch. Met het enkel hier aanbieden ben je er zowieso aan voor de moeite.
En laten we wel wezen, die Ruska body nieuw gespoten, interieur etc etc voor amper 1000 euro of minder is geen handel drijven hé !!!

Maar laten we misschien tot het punt komen waar het hier om gaat. Alle buggy liefhebbers en derivaten komen op zulke site terecht om iets te kopen, verkopen of wat dan ook. Dat zou op zich zelfs leuk kunnen zijn. Nu durven sommige zich af te vragen waarom het succes van BBB taant. Wel, en ik ben natuurlijk een buitenstaander, ik denk wel dat ik een idee heb. Als iemand een advertentie plaatst, en gelukkig niet alleen bij mij, wordt er enkel wat gezeurt over een 'naam', zeuren over dat het te duur is, zeuren over dat ze die gast niet kunnen verdragen, zeuren dat ze de advertentie al elders gezien hebben. Ook hier staan na de advertentie alweer 5 berichten die er compleet niks mee te maken hebben. Als iemand daar dan een opmerking over maakt zijn ze in hun wiek geschoten ! Is dat de BBB hobby ?

Kijk, als iemand iets aanbied en het is te duur.. Maakt die niet 'jou' hobby duurder. Je kan er compleet aan voorbij gaan en het lost zichzelf wel op. Of je kan er over zeuren, en dat maakt al evenveel verschil. Met als uitzondering dat je met dat laatste de sfeer verziekt.
Als ik teveel voor een buggy zou durven vragen, verklooi ik JOU hobby niet. ALs het de prijs zou opdrijven, wordt de jouwe ook meer waard ! Al is dat zever. Want niemand betaald teveel voor een wagen. Prijzen worden niet opgedreven... Ik kan zo verschillende voorbeelden aanhalen. Vorig jaar stond er ruim een jaar een roze langa Apal te koop... 5000... dan 4000, dan 3000... Ik snap het niet dat het amper 3000 ging, al was het een lange. Hij was mooi. Nu opgekocht door iemand en staat nu te koop voor 4000 euro. Maakt die persoon JOU hobby duurder ? Nee ! Dus waar gaat het hier dan om ?

Denk je dat het de mensen zijn die iets verkopen die de sfeer verpesten of diegene die daar over moeten zeuren ? Mensen komen op de site om zich te ontspannen, iets te zoeken of verkopen en info te vinden. Als ze geze*k willen, kunnen ze even goed de beursberichten lezen...

Ik heb enkele tijd een probleem gehad met een 'icoon' van dit gebeuren hier. We hebben het uitgepraat en het is in principe opgelost geraakt. MAAR zelfs die persoon zegt dat de sfeer hier verziekt is ! Wel, ik vind dat ook. Misschien ook nog meer met mij. Feit dat jij al reactie krijgt uit onverwachte hoek op jou 'melding', zegt genoeg. Ik ging er zelfs verder niet op reageren.

Novaman
Expert
Expert

Sponsor

Bericht door Novaman » ma, 11 jun 2012 18:09

Je bent nu eenmaal een HANDELAAR met vele namen en het kan zijn dat ik de enige ben die me hier aan erger, uw vraagprijzen heb ik zeker niets op aan te merken.
Verder veel geluk met de verkoop.
Ik ga hier dan verder ook geen woorden meer aan besteden :stop:

luchtgekoeld
Junior
Junior

deal

Bericht door luchtgekoeld » ma, 11 jun 2012 18:23

Das een een zeer goed initiatief. Maar zal voor alle veiligheid uw keuringsstation vermijden :-)

luchtgekoeld
Junior
Junior

prijs ????

Bericht door luchtgekoeld » ma, 11 jun 2012 18:25

Misschien dan nu terug on to the topic... Wegens plaatsgebrek wordt elk acceptabel bod aanvaard (boven de 750 euro).

Plaats reactie