Dikke wielen
Dikke wielen
hallo,
ik heb nog een setje dikke buggywielen op overschot :
steek 4x130 - verbrede kever velgen - banden vooraan 195/70/14 - achteraan GR70/14 (ongeveer 225/70/14 ?)
mogen weg voor de ronde som van 100 eurootjes
ik heb nog een setje dikke buggywielen op overschot :
steek 4x130 - verbrede kever velgen - banden vooraan 195/70/14 - achteraan GR70/14 (ongeveer 225/70/14 ?)
mogen weg voor de ronde som van 100 eurootjes
- Bijlagen
-
- bandachter1
- SP_A0212.jpg (26.06 KiB) 7944 keer bekeken
-
- bandvoor1
- SP_A0211.jpg (26.18 KiB) 7946 keer bekeken
iedereen moet ergens in geloven - ik geloof dat ik er nog eentje ga drinken....
Update : ze liggen nog altijd in mijn garage (in de weg) en mogen GRATIS afgehaald worden na afspraak via PB.
Gaan weg wegens einde buggyverhaal - deze rotzomer heeft me kleingekregen (en ik was al niet van de grootste).
Buggy terug naar Nederland en ingeruild voor Spitfire die toch iets bruikbaarder is in dit regenklimaat.
Gaan weg wegens einde buggyverhaal - deze rotzomer heeft me kleingekregen (en ik was al niet van de grootste).
Buggy terug naar Nederland en ingeruild voor Spitfire die toch iets bruikbaarder is in dit regenklimaat.
hiero Ronluciano schreef:Update : ze liggen nog altijd in mijn garage (in de weg) en mogen GRATIS afgehaald worden na afspraak via PB.

Klopt Ron,Ron schreef:Hallo Luciano
Ik kom hier ( nl ) op het internet jouw buggy tegen
Zijn de plannen veranderd ?
Gr. Ron
Hij staat nu te koop in Hoevelaken.
Heb hem met pijn in het hart weggedaan maar heb op 2 jaar slechts 150km gereden - is terug naar NL omdat de papierwinkel bij jullie iets eenvoudiger is (en omdat ik een zeer redelijke prijs heb gekregen

Mvg,
Luc