Meneer seat

Post hier al je off-topic berichten die iets te maken hebben met de Aircooled scene

Moderators: Boxer, de Lays

Miss Woodstock
Elite
Elite

Meneer seat

Bericht door Miss Woodstock » vr, 23 jul 2010 16:45

ik heb vandaag een privé berichtje van seat gekregen,hij mag hier
kwistig commentaar uitdelen,maar kan blijkbaar niet goed tegen een
beetje weerwind.

dit was zijn antwoord :

"roos is in de mode voor de mannen hoor,heb je al eens in deftige kledingzaken gekeken dan zie je dat roos in is in de mode voor mannen...natuurlijk in 2dehandskledij zal jij dat niet tegenkomen he is nog te vroeg,succes nog met je kanariegele kruiwagen waar de bijen op zitten omdat ze denken dat het een pisbloem is....ps buggy is verkocht zeker omdat het een roze was,hahaha "

ik heb der eens goe mee gelachen!!!
good girls go to heaven,bad girls go everywhere

golf16v
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door golf16v » vr, 23 jul 2010 17:47

moet ne mens daarom zou oud geworden zijn om zo belachelijke pm's beginnen rond te sturen :? :roll:

Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsor

Bericht door Dirk Trike » vr, 23 jul 2010 22:37

Zozo, hier op het forum zomaar met de kleur geel komen lachen. Diene mens durft nogal zeker O:)
"when the going gets tough, the average get conservative"

buggyfan
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door buggyfan » za, 24 jul 2010 11:15

hij vergeet er wel bij te zeggen dat deze kanariegele kruiwagen een originele look heeft zonder aanpassingen.
en daarbij ook nog eens een mooie buggy is.
en ook een buggy die gebruikt word zoals het bedoeld is.
en zeker niet te koop staat.
en roze is inderdaad de nieuwe mode voor mannen, ma die mannen hebben dan ook meestal een sjakosch bij hee :lol:

greetz patrick
buggy's rules

Kylian
Elite
Elite
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Kylian » za, 24 jul 2010 19:49

De meeste buggyrijders hebben als overeenkomst toch wel een mentaliteit van anderen helpen en een ander in zijn waarde laten. Het is veel meer dan alleen het hebben van een gigantisch leuk vervoermiddel. En voor iedereen die zich daarin vergist, die kan altijd nog terug Seat gaan rijden.

MvBg
Peter
Afbeelding

bug
Elite
Elite

Re: Meneer seat

Bericht door bug » za, 24 jul 2010 20:33

Miss Woodstock schreef:ik heb vandaag een privé berichtje van seat gekregen,hij mag hier
kwistig commentaar uitdelen,maar kan blijkbaar niet goed tegen een
beetje weerwind.

dit was zijn antwoord :

"roos is in de mode voor de mannen hoor,heb je al eens in deftige kledingzaken gekeken dan zie je dat roos in is in de mode voor mannen...natuurlijk in 2dehandskledij zal jij dat niet tegenkomen he is nog te vroeg,succes nog met je kanariegele kruiwagen waar de bijen op zitten omdat ze denken dat het een pisbloem is....ps buggy is verkocht zeker omdat het een roze was,hahaha "

ik heb der eens goe mee gelachen!!!
dat die mr maar weg blijft en over zijne buggy na bijna en jaar tekoop gestaan te hebben word het wel eens tijd :lol: maar na drie maand hier gratis reclame en de nodige commentaar is die ineens heeeeeeeeel rap verkocht en daar geloof ik niks van :twisted:

seat
!!! Banned !!!
!!! Banned !!!

Bericht door seat » zo, 25 jul 2010 15:27

golf16v schreef:maandag dus maar binnendoen voor revisie en dan is te hopen dat alles meewerkt zoals ik wil

anders zet ik den boel te koop :evil:
is je eigen schuld toch,mensen denken snel dat ze technicus zijn he en dan kost het meer dan uit handen te geven,lol :P :P

golf16v
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door golf16v » zo, 25 jul 2010 17:25

seat schreef:is je eigen schuld toch,mensen denken snel dat ze technicus zijn he en dan kost het meer dan uit handen te geven,lol :P :P
als der ne zelfbouw kabelbundel ingebouwd is met allemaal andere kleuren, dan is vergissen menselijk he

nu ge uwe roze corvette verkocht hebt, hadden de meesten hier wel gehoopt dat ge van buggyforum ging wegblijven

spijtig

bug
Elite
Elite

Bericht door bug » zo, 25 jul 2010 18:12

golf16v schreef:
seat schreef:is je eigen schuld toch,mensen denken snel dat ze technicus zijn he en dan kost het meer dan uit handen te geven,lol :P :P
als der ne zelfbouw kabelbundel ingebouwd is met allemaal andere kleuren, dan is vergissen menselijk he

nu ge uwe roze corvette verkocht hebt, hadden de meesten hier wel gehoopt dat ge van buggyforum ging wegblijven

spijtig
het komt wel in orde :wink:
en over die roze had ik ook gehoopt
:twisted:

seat
!!! Banned !!!
!!! Banned !!!

Bericht door seat » zo, 25 jul 2010 18:52

lachen kunnen ze niet in de limburg precies enkel zingen en in brecht zijn ze zoals vele antwerpenaren groot bakkes kromme poten en vooral nen dikke nek,hahah

Miss Woodstock
Elite
Elite

Bericht door Miss Woodstock » zo, 25 jul 2010 19:13

seat schreef:lachen kunnen ze niet in de limburg precies enkel zingen en in brecht zijn ze zoals vele antwerpenaren groot bakkes kromme poten en vooral nen dikke nek,hahah
Seat ge kunt zeveren ,het wordt tijd de ge het hier afbolt!!!!

Miss Woodstock
Elite
Elite

Bericht door Miss Woodstock » zo, 25 jul 2010 19:18

Bedankt mannen!!!!

seat
!!! Banned !!!
!!! Banned !!!

Bericht door seat » zo, 25 jul 2010 19:23

ik maakte enkel een grap en dat is dan de reactie van jullie die onlangs tegen me zeiden dat ik niks kon verdragen maar wie kan er niks verdragen?????????Maar goed je mag jullie ouwe rommel hebben en mij gerust verwijderen alle woorden en fotos want heb jullie niet nodig,succes en als jullie iets snel passeerd dan zal ik eens zwaaien.....loooooooool

seat
!!! Banned !!!
!!! Banned !!!

Bericht door seat » zo, 25 jul 2010 19:27

zielige bugrukker kzal je een kopijke sturen van mijn uittreksel van de bank dan weet je dat hij verkocht is en heb al verteld elders wie er niks kan verdragen en dat ze mogen schrappen want dat ik jullie kan missen zoals tandpijn en seat rijden is mijn derde voertuig heb een bmw cabrio,porche 911 en nu een nieuwe rf1 besteld,succes

bug
Elite
Elite

Bericht door bug » zo, 25 jul 2010 20:10

seat schreef:zielige bugrukker kzal je een kopijke sturen van mijn uittreksel van de bank dan weet je dat hij verkocht is en heb al verteld elders wie er niks kan verdragen en dat ze mogen schrappen want dat ik jullie kan missen zoals tandpijn en seat rijden is mijn derde voertuig heb een bmw cabrio,porche 911 en nu een nieuwe rf1 besteld,succes
ik had het kunne weten ne dikke nek :-s

dit is het laatste dat ik er over zeg daar in geen zever wil me onze Cris

Gesloten