BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

Fabrikant Mexico buggy ?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Gezocht : VW Buggy
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bugpuck
Expert
Expert

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 45
Horoscoop: Waterman
Aangemeld: 4-2-2005
Bezocht: 28-4-2016

BerichtGeplaatst: Do Okt 13, 2011 9:53 pm    Onderwerp: buggy op ebay usa Reageer met quote

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/vw-buggy-/160663082596?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2568441664

hier is er ééntje Wink

mvg
bugpuck

Kylian
Elite
Elite

Sponsors - 2008 Sponsors - 2010
Leeftijd: 50
Horoscoop: Vissen
Aangemeld: 13-9-2006
Bezocht: 25-4-2017

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gaaf dingetje, en voor dat geld kun je er zelf geen bouwen

MvBg
Peter

Starter
Starter

Leeftijd: 49
Horoscoop: Stier
Aangemeld: 10-10-2011
Bezocht: 11-10-2011

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de prijzen van de leverancier:
30000 us$ voor de mal, en 8000us$ voor een kit. Daar moet je nog de kosten van het verschepen gaan bij rekenen.

Rest nog de vraag, kunnen we er hier mee op de weg voor dagelijks verkeer?

En wie is er allemaal geinteresseerd? Kunnen we eventueel een hele container laten overkomen...

mvg
Pedro
Naar boven
PedroVosso is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Kylian
Elite
Elite

Sponsors - 2008 Sponsors - 2010
Aangemeld: 13-9-2006
Bezocht: 25-4-2017

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als die mal zo duur is, kun je beter de twee verschillende kits (met en zonder deurtjes) bestellen en zelf een mal maken. Ik kan me niet voorstellen dat er een patent op rust maar dat is wel uit te zoeken.

In Nederland krijg je ze gemakkelijk de weg op en via Nederland moeten ze ook in Belgie op de weg te krijgen zijn. In Belgie bouwen zal niet zomaar lukken denk ik (als ik alle verhalen hier op het forum zo lees.)

MvBg
Peter

VIP
VIP

Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 56
Horoscoop: Maagd
Aangemeld: 14-12-2010
Bezocht: 24-11-2017

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onderschat het maken van een deftige mal niet, het is tijdrovend en niet goedkoop, en een meerdelige mal maken is echt nog wel wat anders dan effe een mal maken van een skirt of stuk, en geloof me ik weet waar ik over spreek, ben er namelijk zelf aan bezig.
Het kost een stuk minder dan de vraagprijs hier maar de eerste mallen die je maakt gaan garantie niet lukken.
Wat betreft ze op de baan krijgen is voor Belgie evenmin al gemakkelijk, zelfs via Nederland stoot je op een aantal problemen, zelfde ding ik ben er nu drie maand mee bezig en pas nu komt er schot in de keuring voor Belgie.
De fabeltjes van koop een goedkope buggy en zet de nieuwe body er op, ze kennen het toch niet op de keuring, kan je ook beter laten, waarom denk je dat DIV de lijsten van Apal heeft opgevraagd, en dat er op de keuring voor alleenstaande of twijfel gevallen foto's worden gemaakt.
Bezint dus eer je begingt, ik neem bewust soms risico's wat betreft aankopen van een buggy, maar ga nooit op een corsa chassis of ritter of wat dan ook een mexican zetten.
Nu begrijp me niet verkeerd, ook ik ben verzot op het ding, en ga proberen er één aan te kopen en te homologeren, maar dan wel op een manier dat ik binnen 2 jaar niet met een polyester bloembak zit, of illegaal op de baan moet rijden, ik mag er niet aan denken als je ooit iets er mee tegenkomt.

funbug
Member
Member

Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 10-5-2005
Bezocht: 11-6-2012

BerichtGeplaatst: Wo Jan 11, 2012 7:39 am    Onderwerp: mex buggy en mal Reageer met quote

we hebben bijna onze eerste bug way klaar hebben ook eenvoudig een mal uit verschillende delen gemaakt. Nou ja eenvoudig is het niet, en inderdaad het kost geld, vooral de eerste

ben ook nog steeds aan het onderhandelen om een speedster mal te krijgen hier in Santo Domingo

als we met deze klaar zijn dan ga ik er eentje in Mexico kopen

als iemand een Spaanse tolk nodig heeft vraag maar
groetjes
kurt
http://www.facebook.com/funbuggypuntacana

body1.jpg
 Beschrijving:
nieuw body
 Bestandsgrootte:  114.18 KB
 Weergegeven:  262 keer

body1.jpg

body2.jpg
 Beschrijving:
zijkant body
 Bestandsgrootte:  138.78 KB
 Weergegeven:  253 keer

body2.jpg

body4.jpg
 Beschrijving:
samen plakken delen body
 Bestandsgrootte:  92.34 KB
 Weergegeven:  233 keer

body4.jpg

Naar boven
funbug is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
2fast4u
Junior
Junior

Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014
Leeftijd: 53
Horoscoop: Maagd
Aangemeld: 8-11-2010
Bezocht: 29-5-2015

BerichtGeplaatst: Do Jan 12, 2012 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat vind ik ook nog eens een mooie buggy, zeker ook intresse om zoiets aan te kopen. Kurt indien je meer weet, laat het gerust eens weten.
Misschien gezamenlijk aankopen zou goedkoper kunnen zijn he.
Naar boven
2fast4u is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Denis
Addict
Addict

Sponsors - 2012 Sponsors - 2014
Leeftijd: 45
Horoscoop: Waterman
Aangemeld: 12-12-2006
Bezocht: 11-12-2014

BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 10:37 am    Onderwerp: Re: buggy op ebay usa Reageer met quote

bugpuck schreef:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/vw-buggy-/160663082596?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2568441664

hier is er ééntje Wink

mvg
bugpuck

De verkoper stuurt zo`n complete kit wel naar Australie maar niet naar Nederland... jammer.

Heeft iemand ervaring met het laten ophalen van zoiets gelijkend door UPS ofzo ?

MANTA01
Newbie
Newbie

Leeftijd: 55
Aangemeld: 28-1-2012
Bezocht: 28-1-2012

BerichtGeplaatst: Za Jan 28, 2012 6:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

I think it has to be the
UNIQUE auto body shop
as they are business in background of several of the photo's
of the ebay picture

let me know if find a contact
I am in Australia and would be interested in dealing direct
Also to get a few imported

......................

Ik denk van wel worden deze UNIQUE auto body shop zoals ze zijn bedrijf in achtergrond van een aantal van de foto van de eBay beeld wil ik weten of er een contact dat ik ben in Australië en geïnteresseerd zouden zijn bij de aanpak direct ook eens een paar geimporteerde
Naar boven
MANTA01 is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
cris_blitz
Site Admin
Site Admin

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 52
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 3-2-2005
Bezocht: 14-9-2017

BerichtGeplaatst: Do Jan 23, 2014 7:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

.

.

JXR
Newbie
Newbie

Leeftijd: 34
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 1-10-2014
Bezocht: 5-10-2014

BerichtGeplaatst: Zo Okt 05, 2014 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat dit topic inmiddels niet echt meer leeft. Ik ben via Google op deze site terecht gekomen, naar aanleiding dat ik deze auto heb zien rijden in Mexico. Ik vond het een indrukwekkend modern ogend voertuig en hoop dat ze ooit voet aan de grond krijgen in Europa. Ik hoop dat dit topic nog eens een staartje krijgt.
Naar boven
JXR is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Gezocht : VW Buggy Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Ga naar: