BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

buggy van clee 1961

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rikkregersman
Starter
Starter

Leeftijd: 59
Horoscoop: Boogschutter
Aangemeld: 17-10-2011
Bezocht: 11-12-2011

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2011 3:16 pm    Onderwerp: buggy van clee 1961 Reageer met quote

Hallo,

Ik ben nog steeds op zoek naar een buggy en heb mijn oog laten vallen op een buggy van clee van het jaar 1961. De wagen ziet er goed uit en alle papieren zijn aanwezig. Hij is geschouwd tot augustus 2012 dagelijks gebruik maar nog niet voor verkoop.
De buggy is van Steve Raymaekers en woont te Scherpenheuvel-Zichem Averbode. De buggy is vooraan grijs en gaat over in blauw. Kent iemand deze buggy en wat denk je van de buggy. Je mag gerust antwoorden via PB. De buggy staat ook onder de rubriek buggy te koop onder Buggy Van Clee. Vraagprijs is 8.000 euro en komt van 12.500. Is dat een goede prijs, graag reactie van de kenners en de "oude" rotten. Ik zou dit ten zeerste waarderen.
Mvg,
Rik
Naar boven
rikkregersman is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
rikkregersman
Starter
Starter

Leeftijd: 59
Horoscoop: Boogschutter
Aangemeld: 17-10-2011
Bezocht: 11-12-2011

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2011 8:41 am    Onderwerp: buggy van clee Reageer met quote

hallo,

Is de winterslaap reeds ingetreden bij de buggyrijders want ik krijg geen enkele reactie i.v.m. de aankoop van de Buggy Van Clee of een andere Buggy die te koop zou staan. Nogmaals een warme oproep op reacties.

Mvg,
Rik
Naar boven
rikkregersman is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
golf16v
Elite
Elite

Sponsors - 2013
Leeftijd: 38
Horoscoop: Weegschaal
Aangemeld: 4-2-2005
Bezocht: 17-8-2017

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2011 9:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

8000 euro voor een dagelijkse gekeurde van clee is mooie prijs

MAAR spijtig dat hem zo getuned is, dashboard/achterlichten/....

als ge hem dus terug origineel wilt zetten, dan is het vrij duur qua basis
Naar boven
golf16v is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
jules
Junior
Junior

Sponsors - 2012
Leeftijd: 55
Horoscoop: Stier
Aangemeld: 1-12-2009
Bezocht: 27-12-2015

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2011 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

maar een originele vanclee gaat ge ook niet kunnen kopen aan deze prijs als al de originele papieren van vanclee er bij zijn en hij in goede staat is vind ik dit redelijk
golf16v
Elite
Elite

Sponsors - 2013
Leeftijd: 38
Horoscoop: Weegschaal
Aangemeld: 4-2-2005
Bezocht: 17-8-2017

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2011 8:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

jules schreef:
maar een originele vanclee gaat ge ook niet kunnen kopen aan deze prijs als al de originele papieren van vanclee er bij zijn en hij in goede staat is vind ik dit redelijk

das waar

maar nen originele vanclee in perfecte staat die te koop staat aan 12.000 of 15.000 euro gaat ook niet dadelijk weg zijn he

mensen die geld genoeg hebben en iets kopen waar ze bijna nooit mee gaan rijden, die verkiezen toch iets anders hoor
Naar boven
golf16v is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
2fast4u
Junior
Junior

Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014
Leeftijd: 53
Horoscoop: Maagd
Aangemeld: 8-11-2010
Bezocht: 29-5-2015

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2011 8:55 am    Onderwerp: Re: buggy van clee 1961 Reageer met quote

De prijs (8000) vind ik iets te veel daar deze niet origineel staat, maar als dat jou niet stoort en je wil graag deze buggy , dan heb je wel een vanclee waar je onmiddelijk kan mee rondtoeren he.
En misschien valt er nog te onderhandelen.
In ieder geval indien je deze aankoopt wens ik je veel plezier ermee, en dat we je op onze wegen mogen bewonderen.
Naar boven
2fast4u is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Kylian
Elite
Elite

Sponsors - 2008 Sponsors - 2010
Leeftijd: 50
Horoscoop: Vissen
Aangemeld: 13-9-2006
Bezocht: 25-4-2017

BerichtGeplaatst: Za Nov 05, 2011 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is ook een kwestie van persoonlijke smaak, heb je het er voor over of niet ? Als je hem nog op smaak moet maken is het wellicht te duur maar als hij je helemaal bevalt kwa rijden en uiterlijk is het geen gekke prijs denk ik. Zelf een buggy bouwen is aan materiaalkosten alleen al heel wat duurder.

MvBg
Peter

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: