BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

VW Transporter - Surfvan

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Gezocht : VW Bus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karelm
Newbie
Newbie

Leeftijd: 33
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 26-10-2011
Bezocht: 26-10-2011

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 5:02 pm    Onderwerp: VW Transporter - Surfvan Reageer met quote

Hoi,

Ik ben op zoek naar een VW Transporter om om te bouwen naar een surfbusje waarmee ik richting Frankrijk, Spanje en Portugal kan trekken.

De achterzijde zal volledig worden omgebouwd zodat er slaapruimte voorzien wordt voor een 2tal personen, eventueel wordt er zelf een minikeukentje ingebouwd.

Er mag dus wat werk aan zijn, maar liever niet teveel mechanisch: max budget dacht ik aan 5K...

Iemand die eentje weet staan?

hoffie
Newbie
Newbie

Leeftijd: 50
Horoscoop: Schorpioen
Aangemeld: 8-8-2010
Bezocht: 11-8-2010

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2012 11:21 am    Onderwerp: t4 bus Reageer met quote

heb er een te koop staan maar moet 6000€ kosten en alles is mechanis in orde - d-riem
v- riem
groot onderhoud
stat klaar voor keuring Very Happy
laat rap iets weten er zijn al mensen op de kaap
Naar boven
hoffie is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Gezocht : VW Bus Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: