BAANLIGGING

Algemene vragen, opmerkingen, .... Zolang het maar over Buggies, Luchtgekoelde VW's of Porsches gaat

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon

Plaats reactie
ILMUNG
Addict
Addict

BAANLIGGING

Bericht door ILMUNG » wo, 10 apr 2013 19:59

Hallo ,
kan er mij iemand raad geven om de baanvastheid vooral in de bochten te verbeteren van een buggy Vanclee met swingle armen ( dus geen IRS) en dat zonder problemen te krijgen in de autokeuring ?
Alle info is welkom .
Geert

Laurent Bohez
Expert
Expert

Sponsor

Bericht door Laurent Bohez » wo, 10 apr 2013 20:31

maar IRS is echt aan te raden, ik had ook geen IRS op mijn vanclee (origineel) maar er zijn vanclee's met IRS gemaakt dus voor de keuring kan dat geen probleem zijn ;) (moet wel proper gedaan zijn natuurlijk)
als je de ombouw wil doen heb ik hier las kalibers liggen die je mag gebruiken. als je nog vragen hebt over IRS, vraag maar raak zou ik zeggen :)
Fasten your seat belts

ILMUNG
Addict
Addict

Bericht door ILMUNG » do, 11 apr 2013 05:47

Laurent ,
Heb je documentatie ivm vanclee dat deze ook voorzien waren met IRS ophanging ,met dergelijke documentatie geraak je beter door de keuring .Mijn ervaring is dat als ze beginnen te twijfelen ( weten ook niet alles ) ,dan heb je meestal de problemen ,maar als je de bewijzen voorlegt ....
Op de site dewelke je me toestuurde (german performance ) staat er een kit voor omzetting naar irs zonder te lassen , iemand ervaring daarmee ?
Wordt vervolgd !

mvg
Geert

Laurent Bohez
Expert
Expert

Sponsor

Bericht door Laurent Bohez » do, 11 apr 2013 10:54

ik ken iemand die de papieren heeft waar op staat dat je een vanclee kon krijgen met IRS ophanging (origineel van vanclee)

en die kit zonder te lassen ga je volgens mij problemen krijgen met de keuring...
Fasten your seat belts

Plaats reactie