BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

BAANLIGGING

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ILMUNG
Addict
Addict

Leeftijd: 66
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 17-1-2013
Bezocht: 30-9-2017

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2013 7:59 pm    Onderwerp: BAANLIGGING Reageer met quote

Hallo ,
kan er mij iemand raad geven om de baanvastheid vooral in de bochten te verbeteren van een buggy Vanclee met swingle armen ( dus geen IRS) en dat zonder problemen te krijgen in de autokeuring ?
Alle info is welkom .
Geert
Naar boven
ILMUNG is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Laurent Bohez
Expert
Expert

Sponsors - 2013
Leeftijd: 22
Horoscoop: Leeuw
Aangemeld: 18-6-2012
Bezocht: 16-9-2015

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2013 8:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

maar IRS is echt aan te raden, ik had ook geen IRS op mijn vanclee (origineel) maar er zijn vanclee's met IRS gemaakt dus voor de keuring kan dat geen probleem zijn Wink (moet wel proper gedaan zijn natuurlijk)
als je de ombouw wil doen heb ik hier las kalibers liggen die je mag gebruiken. als je nog vragen hebt over IRS, vraag maar raak zou ik zeggen Smile

ILMUNG
Addict
Addict

Leeftijd: 66
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 17-1-2013
Bezocht: 30-9-2017

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2013 5:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laurent ,
Heb je documentatie ivm vanclee dat deze ook voorzien waren met IRS ophanging ,met dergelijke documentatie geraak je beter door de keuring .Mijn ervaring is dat als ze beginnen te twijfelen ( weten ook niet alles ) ,dan heb je meestal de problemen ,maar als je de bewijzen voorlegt ....
Op de site dewelke je me toestuurde (german performance ) staat er een kit voor omzetting naar irs zonder te lassen , iemand ervaring daarmee ?
Wordt vervolgd !

mvg
Geert
Naar boven
ILMUNG is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Laurent Bohez
Expert
Expert

Sponsors - 2013
Leeftijd: 22
Horoscoop: Leeuw
Aangemeld: 18-6-2012
Bezocht: 16-9-2015

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2013 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik ken iemand die de papieren heeft waar op staat dat je een vanclee kon krijgen met IRS ophanging (origineel van vanclee)

en die kit zonder te lassen ga je volgens mij problemen krijgen met de keuring...

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: