BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

Sleutelhanger miniatuurtjes

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Miniaturen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cris_blitz
Site Admin
Site Admin

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 52
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 3-2-2005
Bezocht: 14-9-2017

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2006 7:02 am    Onderwerp: Sleutelhanger miniatuurtjes Reageer met quote

.
Iemand interesse in sleutelhanger miniatuurtjes ?

Deze en talloze andere modellen : HIER TE KOOP
.

Manx
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 59
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 17-6-2006
Bezocht: 10-12-2017

BerichtGeplaatst: Zo Jul 23, 2006 11:32 pm    Onderwerp: Re: Sleutelhanger miniatuurtjes Reageer met quote

cris_blitz schreef:
Iemand interesse in sleutelhanger miniatuurtjes ?

Tja, het is natuurlijk voor niemand een verrassing, maar dit zijn gewoon Hot Wheels modelletjes met een kleine ketting en een sleutelhangerring. Je bent echt niet lekker als je daar rond de 10 USD + verzendkosten voor gaat betalen. Bovendien is dit een zeer kwetsbare sleutelhanger met dat plastic ruitje en rolbar.

Ik heb zo'n 20 van deze modelletjes gehad (inmiddels 7 van weggeven aan kids, Henk Hendriks en James Hale). Ze kostte mij gemiddeld 1,50 euro! Je kunt ze overigens in Holland nog steeds overal vinden bij de diverse speelgoedzaken (Bart Smit, Intertoys, Blokker en zelfs bij Zeeman). Even goed in die bakken zoeken: mijn kids doen dat altijd zeer grondig... Wink

Ik weet dat er verschillende kleuren zijn. Ik heb ze in blauw, paars en goud. En natuurlijk eentje gecustomized en in 'mijn kleur' oranje gespoten (zie foto). Heeeej, ik moet nog wat details inkleuren zie ik... Razz

Een aantal zitten nog in blister verpakking, maar de meeste zijn door mijn kids daar uit gepeuterd. Dat kun je ze natuurlijk niet kwalijk nemen, het is immers speelgoed. Om te ruilen heb ik nog 6 paars- en 3 goudkleurige liggen.

Enfin, aan mijn sleutelring van mijn buggy hangt een stevige miniatuur Manx met aan de onderzijde het Manx logo (zie foto's hieronder). Deze sleutelhanger kan tenminste tegen een stootje.

Toegegeven, je moet heeeeeel goed kijken om het logo te ontdekken, maar het zit er echt... Mr. Green

Dr Beetle
Expert
Expert

Sponsors - 2007 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014
Leeftijd: 52
Horoscoop: Stier
Aangemeld: 29-9-2005
Bezocht: 6-12-2015

BerichtGeplaatst: Ma Jul 24, 2006 11:39 am    Onderwerp: Re: Sleutelhanger miniatuurtjes Reageer met quote

Hey Henny,
Hoe kom jij aan die manx sleutelhanger ?
of hoe komen wij eraan !!!
groetjes Ralph Dr beetle Lambers Cool
Naar boven
Dr Beetle is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
Manx
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 59
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 17-6-2006
Bezocht: 10-12-2017

BerichtGeplaatst: Ma Jul 24, 2006 5:17 pm    Onderwerp: Re: Sleutelhanger miniatuurtjes Reageer met quote

Dr Beetle schreef:
Hoe kom jij aan die manx sleutelhanger ? of hoe komen wij eraan !!!

Het zal je niet echt verbazen als ik je vertel dat ik die al een tijdje terug (1998) van Bruce en Winnie Meyers heb ontvangen.

Volgens mij was het een aantal jaren geleden een club artikel. Ik heb nog even voor je gekeken op de webshop van de Manxclub, maar de sleutelhanger wordt jammer genoeg niet meer als zodanig verkocht.

Aan de andere kant, nu wordt zo'n sleutelhangertje wel iets speciaals... Razz

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Miniaturen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: