buggyman schreef:Jullie hebben allemaal gelijk...Het is mijn buggy incl scheur en vriendin

We hadden een wijntje op en in de garage was het niet echt makkelijk foto's maken...Andere foto's waren te schunnig (Manx)sorry

Maar zoals je ziet hangen die damens wel graag aan de roll-bar
Het is verder geen probleem Peet. Als liefhebber heb ook foto's van het meisje (lees mijn vriendin), alleen die publiceer ik niet...
Overigens is het wel eens tijd dat we echt mooie, uitdagende, sexy, spannende, tot de fantasie sprekende foto's hebben van zowel BE als NL dames in, om, met, op of onder onze buggies!
Uiteraard dit alles met respect voor de modellen. Foto's waarop de 'body eigenaren' (zowel de 'body' van het vrouwelijkschoon als de 'body' van de buggy) apetrots op mogen zijn en in gezien willen worden. Wellicht iets voor beginnende modellen om hun portfolie uit te breiden?
Ik realiseer mij, dat daar (platform voor beginnende modellen met voertuigen) al genoeg mogelijkheden toe zijn (google maar even op 'babes & cars'), maar die schaarsgeklede dames 'hangen' vooral rondom onbetaalbare Super cars. Of anders wel rondom gepimpte Jappen of andere Aziaten, Golfjes, Astra's e.d.
'Onze' buggies zijn toch anders en zeker ook niet alledaags! Buggies lijken mij zeer geschikt als decor voor de nieuwste badmode! Locatie lijkt mij ook niet zo moeilijk: hebben wij (NL en BE) niet samen meer dan 300 km kustlijn en strand? Moet toch wel een leuk stekje te vinden zijn...
Peet, misschien doe je jouw vriendin (lijkt mij een knappe meid) hiermee veel meer plezier dan in een donkere garage aan de rolbar van je buggy te hangen (me dunkt dat ze er nog een leuk of exclusief badpak of bikini setje aan overhoudt).
Enfin, misschien een idee, dit valt natuurlijk te organiseren. Maken we er gelijk een leuk evenementje van...
Een titel en een idee voor een format heb ik al:
Beach Babe Buggy Shoot (herhaal dit maar een paar keer, bekt wel lekker...)
Een mooie dag aan het strand. Veel buggies en belangstelling. Je betaalt een geringe bijdrage (houdt het model er ook nog wat aan over) of de sponsering (bedrijven in badmode, ijs en/of frisdrank e.d.) is voldoende om de onkosten te dekken en het model gaat in/op/onder/naast jouw buggy zitten.
En vervolgens: foto's maken! Een aantal foto's publiceer je op dit forum en let maar op, die gaan vervolgens de hele wereld rond! Zowel babe als buggy! En Karl (aka 'de Lays') heeft daarna dan zeker weten een paar prachtige 'wallpapers' op zijn
site staan.
Het is soms ook zo simpel...