Vitrine met miniaturen

Alles over miniaturen en modelbouw

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon, J.G.

Plaats reactie
Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Vitrine met miniaturen

Bericht door Manx » vr, 01 sep 2006 18:23

Mijn verzameling is niet groot en zeker niet bijzonder. De 'duurste' aanschaf ooit is misschien (mede omgerekend uit het Nederlandse gulden tijdperk) 5 euro, want ik doe niet mee aan eBay achtige veilingen waarbij prijzen de pan uitreizen.

Maar uiteraard gun ik u van harte een overal blik op de twee vitrines met 'dune & rail buggies' & baja's, ietwat chaotisch georganiseerd, waar u bij binnenkomst plots tegenaan loopt als u ooit bij mij over de vloer geraakt.

Zeer veel van wat u ziet is afkomstig uit zgn. 'piekjes markten' (één piek was vroeger 1 Nederlandse gulden => 45 eurocent). Natuurlijk heb ik ook wel eens wat gekregen.

Afbeelding

S.v.p. niet stoten. De wagentjes rollen en tuimelen makkelijk van de glazen platen.... :wink:

De Sand Eagle (zie topic http://buggyboys.be/forum/viewtopic.php?t=1245) staat er niet in; paste er niet meer bij...

Oja, zie je iets staan waar je meer over wilt weten (of een close up van wilt), reageer maar, dan plak ik nog wel een vervolgje aan dit draadje.
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Ron
Expert
Expert
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Ron » za, 02 sep 2006 12:40

Henny

Ik heb geen vitrine maar wel een leuk paar Buggies
Mag natuurlijk ook niet ontbreken

Afbeelding

De Manx heb ik bij CollectorsUSA besteld wel een stevige aankoop maar ik heb mijzelf maar eens getrakteerd
De bouwdoos heb ik voor een paar euro op marktplaats gekocht blijkbaar sliep iedereen wat mijn voordeel weer was
Mocht ik wat voor een leuk aankoopbedrag een buggy tegen komen op E-Bay of iets soortgelijk dan probeer ik het wel mits het betaalbaar blijft

Ron
Afbeelding

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » zo, 03 sep 2006 20:06

Californian schreef:(...) De Manx heb ik bij CollectorsUSA besteld wel een stevige aankoop maar ik heb mijzelf maar eens getrakteerd (...)
Dat MOET kunnen Ron... :) Dit is onze hobby. Zo tracteer ik mijzelf zo nu en dan graag op een leuk onderdeeltje voor de buggy. Laatst nog een paar velgjes uit Amerika laten over komen... :wink:

BTW: leuk om een paar Manx-en in je verzameling te herkennen!

J.G.
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Bericht door J.G. » zo, 03 sep 2006 20:47

zeker een grote verzameling al van Buggy's!

Die van mij zit ik niet online, er staan nog een pak Amerikaane wagens tussen :wink:
Greets

Jonny
Afbeelding

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » zo, 03 sep 2006 21:24

J.G. schreef:(...) Die van mij zit ik niet online, er staan nog een pak Amerikaane wagens tussen :wink:
Ach, waarom niet? Leuk contrast J.G.

J.G.
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Bericht door J.G. » di, 05 sep 2006 16:45

Ik zal ze binnenkort online plaatsen, momenteel ben ik een heel deel aan het herschikken, begin wat plaats gebrek te krijgen :oops:
Greets

Jonny
Afbeelding

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » di, 05 sep 2006 20:03

J.G. schreef:Ik zal ze binnenkort online plaatsen, momenteel ben ik een heel deel aan het herschikken, begin wat plaats gebrek te krijgen :oops:
Ah... luxe problemen, daar kan ik er niet genoeg van hebben... :wink:

Plaats reactie