BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

HOTROD SPORTSCAR BUGGY (op speurders.nl)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Gezocht : VW Buggy
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007
Leeftijd: 43
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 17-5-2005
Bezocht: 5-6-2013

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 8:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

philippe schreef:
It's only money ! Mr. Green
EN bij de eerste zonnige rit ben je dat allemaal vergeten en gaat alle stress die je erdoor hebt gehad overboord. Heb ik gelijk of heb ik gelijk ? Cool Laughing

Helemaal mee eens, voor wat mijn trike gekost heeft (nieuw) had ik makkelijk 3 buggies met wat werk of 2 in perfecte show conditie kunnen kopen, maar daar heb ik voor gespaard en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad want het was wat ik wou doen. Het is maar wat de gek ervoor wil geven en laten.

P.S. Die buggy komt er nog ooit hoor, als ik ooit genoeg plek heb om hem te stallen. Anxious

Manx
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 59
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 17-6-2006
Bezocht: 22-10-2017

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cris_blitz schreef:
(...) Da's veel geld per km rijgenot.

Zoals jullie mij kennen, ik quote Bruce graag:
Quote:
"A buggy produces more smiles per mile than any other car!"
De Very Happy zijn echt onbetaalbaar...

Mijn buggy heeft ook veel geld gekost en staat nu in de boeken voor 15.000 euro. Maar weet je, mijn gevoelswaarde voor deze buggy is minstens het dubbele... Wink Van verkoop zal in mijn leven geen sprake zijn: het wordt een erfstuk voor mijn kinderen.

Maar goed. Even terug, begrijp ik dat mijn voorstel, zie een aantal reacties hiervoor, het niet gaat halen? Jammer. Ik verwachtte namelijk wel een leuke discussie... Rolling Eyes

Kylian
Elite
Elite

Sponsors - 2008 Sponsors - 2010
Leeftijd: 50
Horoscoop: Vissen
Aangemeld: 13-9-2006
Bezocht: 25-4-2017

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 3:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jawel, ik vond het ook wel een goed idee. Ik heb een "advertentie" geplaatst. Cris was alleen wel heel snel met verplaatsen Smile

Hier http://buggyboys.be/forum/viewtopic.php?t=1630 staat ie....

mvBg

Peter

Super Mod
Super Mod

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 57
Aangemeld: 13-2-2005
Bezocht: 8-11-2017

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal geen buggy of andere auto kopen via internet, tenzij die spotgoedkoop is en ik zo kan zien dat het een haalbare blijft als ik toch nog veel kosten zou hebben.
Als ik een auto wezenlijk kan en mag examineren, duurt bijna een uurtje+fatsoenlijke testrit, weet ik veel meer van de auto en ook wat me waarschijnlijk te wachten staat. Als het een goede auto is zal ik dan ook meer geven.
Naar boven
Herman Schroons is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Kylian
Elite
Elite

Sponsors - 2008 Sponsors - 2010
Leeftijd: 50
Aangemeld: 13-9-2006
Bezocht: 25-4-2017

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je hoeft hem ook niet via internet te kopen, alleen maar te vinden. Voor de rest blijft de procedure als vanouds.......
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Gezocht : VW Buggy Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: