Asjemenou...

Post hier al je off-topic berichten die niets te maken hebben met de Aircooled scene

Moderators: Boxer, de Lays

Plaats reactie
Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsor

Asjemenou...

Bericht door Dirk Trike » vr, 16 feb 2007 17:21

DEN HAAG - Particuliere dieselrijders en bedrijven kunnen hun borst natmaken. De nieuwe milieuminister Jacqueline Cramer (PvdA) kondigde gisteren bij het ’sollicitatiegesprek’ met formateur Balkenende aan uiteindelijk helemaal af te willen van dieselauto’s.
„Als het mogelijk is, moeten we die auto’s vervangen. We moeten zuiniger en schoner rijden. Dat ga ik proberen voor elkaar te krijgen”, zo zei de nieuwe bewindsvrouw stellig. Ze wil daarbij intensief samenwerken met het bedrijfsleven en milieuclubs.
Iemand een job voor mij (met diesel leasebak natuurlijk) in Belgie ?
Ik wil hier weg, ze zijn gek aan het worden hier in Holland.
"when the going gets tough, the average get conservative"

J.G.
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Bericht door J.G. » vr, 16 feb 2007 18:21

dan moeten we nog gaan oppassen hier in België, die nemen hier ook alles over :?

Als ze de benzine goedkoper maken zoals den diesel, dan is dat zeker niet slecht. Benzine is een stuk milieuvriendelijker dan diesel.
Greets

Jonny
Afbeelding

Sportscar
Senior
Senior
Contacteer:

Bericht door Sportscar » vr, 16 feb 2007 19:58

Ik weet (gelukkig) niet wie dat vrouwke is... Ze vergeet zoieso ff dat een diesel minder CO2 uitstoot dan een vergelijkbare benzinevariant, en dat is waar het toch allemaal om gaat, toch (stel je voor dat het klimaat veranderd...)?

Dan... Dit gaat er natuurlijk nooit doorkomen.. De PvdA heeft wel vaker van dit soort 'leuke' ondoordachte ideeën, die echt niet serieus genomen kunnen worden. Hoe willen ze dat voor elkaar gaan krijgen? alle diesels vervangen? Waarmee? goed idee voor de economie als je als land failiet wil, dat wel...

Grtz, Robbert

P.S.: En wij met onze keverblokken maar lekker (gratis) doorrijden... :lol:
Afbeelding

Plaats reactie