BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

Advertentie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Niet-Aircooled
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Snake
Expert
Expert

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007
Leeftijd: 35
Horoscoop: Stier
Aangemeld: 5-4-2005
Bezocht: 30-5-2013

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2007 7:59 am    Onderwerp: Advertentie Reageer met quote

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/fiat/78650094-fiat-stilo-1-9-jtd-146pk-xenon-3-deurs-gechipt-moet-weg.html%3Freturn%3DeJwVyUEKw

Quote:
Te koop mooie Fiat Stilo kleur geel, full options
-elec. ramen
-crouse control
-boardcomputer
-abs asr
-airco
-cv op afstand
-2 dikke klap sleutels
-xenon koplampen
-sportdemper
-radio cd speler
-parc distance control
-chip ter waarde van €499,- inclusief originele software
-nieuwe banden net 2000km mee gereden
min punten:
in 2005 mobiele telefoon met mijn dronken kop dwars door de deur heen gegooid, maar dat heb ik inmiddels weer netjes gelijmd. Met de kilometerstand is geknoeid maar dit is nauwelijks waarneembaar ( is dus wel heel netjes gedaan geen vlekken van typex ofzo). Als je met 8000 toeren met koude motor wegrijdt dan wil het stuur een beetje naar links trekken, maar dit kun je corrigeren met een ruk naar rechts. De achterbank is tegen meerprijs leverbaar met trekvlekken. Nooit in gerookt alleen af en toe het neusje gepoederd hierdoor witte vlekken in de voorstoelen. De witte vlekken op de achterbank zijn reeds toegelicht. Als je ongeveer 20km/u rijdt en je zet de auto ineens in de achteruit dan hoor je een gammelend geluid vanuit de motorkap, volgens de Fiat dealer is dat wel gebruikelijk voor die Stilo's uit dat bouwjaar. Al met al leuke beginners auto.

ps. de auto is in 2003 betrokken geweest bij een bankoverval vandaar de scherpe prijs dus geen onzin biedingen de opbrengst van de overval heeft me genoeg opgeleverd.
voor vragen of proefrit mag je me altijd even mailen.
svp alleen serieus geintereseerden, dus geen dagdromers!!!
bouwjaar 2002 en kmstand 158.000 nap logisch!!!
Naar boven
Snake is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Niet-Aircooled Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: