Wallpapers - verzameld

Post hier al je off-topic berichten die iets te maken hebben met de Aircooled scene

Moderators: Boxer, de Lays

Plaats reactie
de Lays
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Wallpapers - verzameld

Bericht door de Lays » za, 29 jul 2006 00:52

Heb je enkele leuke wallpapers, plaats ze dan hier ...

Ik heb mijn zelfgemaakte gefotografeerd op treffens en allezins verzameld op 1 pagina :
http://www.bugland.be/Gallerij-Bugland_wallpapers.html

Leuke creaties, of niet :?:

schrijf gerust iets in de gastenboek :wink:

P.S. Die van de buggy's don't worry, die volgen nog wel :wink:

René VF
Senior
Senior

Bericht door René VF » za, 29 jul 2006 23:23

Der zitten der heel wat mooie tussen... doe zo voort zou ik zeggen.
Mijn persoonlijke favoriet is die van Doornik 2006 en ook eigenlijk den eerste van Ranst 2006 (die met den Audi dus).
Die zouden zeker niet misstaan op de cover van één of andere VW-magazine. :wink:

de Lays
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Bericht door de Lays » zo, 30 jul 2006 09:42

ze worden dus beter metdertijd... das goe nieuws :D

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Re: Wallpapers - verzameld

Bericht door Manx » zo, 30 jul 2006 09:55

de Lays schreef:(...) Ik heb mijn zelfgemaakte gefotografeerd op treffens en allezins verzameld op 1 pagina :
http://www.bugland.be/Gallerij-Bugland_wallpapers.html Leuke creaties, of niet :?: (..)
De foto's die u maakt zijn erg mooi Karl, complimenten! Het idee om ze te gebruiken als wallpaper is heel goed. Ik kijk uit naar een selectie van buggies.

Wat ik alleen erg storend vind is de nogal groot uitgevallen tekst en het wisselende kleurgebruik van ".Bugland Aircooled Vw's for the Mind!"

Ik begrijp dat u deze tekst conform Bugland huisstijl en als credit gebruikt, maar het zou de foto werkelijk doen verbeteren als u deze tekst een stuk bescheidener gebruikt.

Immers, een goede en in dit geval misschien wel zelfs een top fotograaf hoeft zijn naam niet in koeie-letters op zijn foto's te printen om (h)erkend te worden... :wink:

Misschien dat u deze suggestie kunt overwegen?
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

de Lays
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Bericht door de Lays » zo, 30 jul 2006 23:10

Hallo Henny,

Alvast bedankt voor de complimenten. Ik apprecier het ten zeerste dat je opbouwende commentaar geeft over de foto's, daar word een mens uiteindelijk ook slimmer van.

Inderdaad, de bijkomende tekst kan worden beschouwd als storend. Al vind ik persoonlijk dat het moet kunnen, al zou het in de toekomst inderdaad wat kleiner kunnen uitgevoerd worden. Vermits ik verre van een topfotograaf ben, probeer ik toch leuke shots te maken met een zeer bescheiden kennis van fotografie.
Als begingedachte wou ik al mijn meeting-foto's uitrusten met dit 'geweld' aan letters, maar verschillende personen rade mij dit ten zeerste af, en achteraf bekeken hadden ze met overschot van gelijk.

Je kan dan alvast uitkijken naar enkele volgende wallpapers van buggy's met kleinere 'reclame' op :wink:

P.S. nog verdere opbouwende commentaar gezicht over deze wallpapers(lees: heeft nog iemand kennis op gebied van fotografie die graag bedenkingen/hints/ervaringen deelt) :wink:

de Lays
Super Mod
Super Mod
Contacteer:

Bericht door de Lays » wo, 09 aug 2006 15:19

Zoals beloofd... buggy wallpapers...

3 nieuwe wallpapers gemaakt van de Vw luchtpompers clubdag te Dendermonde...

:arrow: :arrow: http://www.bugland.be/Gallerij-Bugland_wallpapers.html

Plaats reactie