BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

LCD TV's

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Niet-Aircooled
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007
Leeftijd: 43
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 17-5-2005
Bezocht: 5-6-2013

BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 4:27 pm    Onderwerp: LCD TV's Reageer met quote

Mijne TV is vandaag kapotgegaan, op zich niet zo erg, het was toch een oud beestje en ik heb nog een kleinere staan. Maar ik wil me nu een LCD TV gaan kopen. Ik ben het meest geinteresseerd in de SAMSUNG LE32R71, LE26R71, SONY KDL-32S2000 of SONY KDL-26S2000 . Heeft iemand ervaring met deze toestellen ?
Manx
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 59
Aangemeld: 17-6-2006
Bezocht: 22-10-2017

BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 5:46 pm    Onderwerp: Re: LCD TV's Reageer met quote

Dirk Trike schreef:
(...) SONY KDL-32S2000 (...)

Voor mijn vriendin heb ik deze Sony gekocht met Bravia Engine. Prachtig toestel met mega veel (aansluit) mogelijkheden.

Maar twee nadeeltjes: het geluid is niet echt mooi (iel van klank) en, maar dat hebben volgens mij alle LCD's, als je dicht bij zit een blokkerig beeld. Als je voetbal kijkt, heeft de witte bal 'hoekjes'... Rolling Eyes

Het geluid heb ik 'opgelost' door een (ook van Sony) 5.1 surround systeem te installeren en het tv geluid (via de vele aansluitmogelijkheden) naar de receiver van het surround systeem te sturen.

Het 'beeld probleem' is opgelost door minstens een meter of drie tussen jou en het scherm te hebben en als ik bij haar ben minder naar voetbal te kijken... Wink

Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007

BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de snelle reactie Manx. Ik ga morgen eens een excursie naar de Mediamarkt maken om ze te vergelijken. Microsoft gebruikt de Samsung voor zijn Xbox360 demo's en aangezien ik hier een 360 heb staan geeft mij dat een lichte voorkeur voor de Samsung. Qua geluid is er geen probleem, ik heb een 5.1 surround systeem met 300W subwoofer staan en die 3 meter tussenafstand haal ik ook wel Wink .
Gert
Elite
Elite

Sponsors - 2007
Leeftijd: 48
Horoscoop: Weegschaal
Aangemeld: 22-12-2005
Bezocht: 14-8-2016

BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 7:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dirk,

Bouw je dit allemaal op je trike? Shocked

Wink Very Happy

Vechtdalrit Hardenberg 18 mei 2014 (NL)
Naar boven
Gert is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007

BerichtGeplaatst: Do Nov 16, 2006 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gert schreef:
Dirk,

Bouw je dit allemaal op je trike? Shocked

Wink Very Happy

Ik wacht hier nog even mee tot ik het beeld op het vizier van mijn helm kan projecteren Anxious , dat scheelt weer wat gewicht Wink

Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is de Samsung LE37R72B geworden [nerd mode on] met speciale HD gamermode voor de Xbox360 [nerd mode off].

Na wat onderhandelen en wat smeergeld is de vriendelijke Mediamarkt meneer zelfs zo vriendelijk geweest om de TV van de kassa tot aan mijn voordeur te dragen (ong 500 meter).

Totaal tijd kwijt tussen de deur uitgaan op zoek naar een nieuwe TV en volledig geinstalleerde TV, exact 1 uur, met op het thuisfront iemand die op internet aan het checken was dat die ergens andere niet goedkoper was, dat moet een record zijn. Inclusief levering ~€30 winst...euh minder uitgegeven dan noodzakelijk Whistle.

Het concept met dat konijn en die lichtbak is mij nu opeens heel erg duidelijk geworden, 37" is op het randje voor een modale huiskamer, 40" is echt te groot.

Nu eens digitale TV gaan onderzoeken Smile

P.S. En ik heb nog ene Best of DVD van Urbanus gratis erbij gekregen Respect
P.P.S. Het loont om op internet te zoeken www.kieskeurig.nl is een erg goede site om reviews te lezen. Het heeft mij vandaag een dikke €1000 kunnen besparen.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Niet-Aircooled Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: