BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

Wat vinden wij hier nu van... Citroen C-buggy
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Niet-Aircooled
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Manx
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 59
Horoscoop: Steenbok
Aangemeld: 17-6-2006
Bezocht: 22-10-2017

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 3:17 pm    Onderwerp: Wat vinden wij hier nu van... Citroen C-buggy Reageer met quote

Wie weet een nieuwe (vaste) rubriek "wat vinden wij hier nu van..." Ik begin met onderstaande foto's van de 'nieuwe' Citroen C-buggy.

De vraag is: Gaat dit wat worden (dus serieus in productie) of blijft het bij een concept-buggy?

Eerlijk gezegd heb ik er zelf dus niets mee, maar dat is mijn mening. Of het moet de dame zijn die achter het stuur zit. Haar haar kleurt wel fraai bij dat van de stoel... Wink

Kortom mijn antwoord op de vraag is: dit blijft bij een concept.

bug
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015
Leeftijd: 53
Horoscoop: Waterman
Aangemeld: 16-12-2005
Bezocht: 4-11-2017

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hier komt NOOIT nog en citoen BINNEN Evil or Very Mad
Naar boven
bug is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Gert
Elite
Elite

Sponsors - 2007
Leeftijd: 48
Horoscoop: Weegschaal
Aangemeld: 22-12-2005
Bezocht: 14-8-2016

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit blijft een concept volgens mij. Mensen vinden zoiets 'grappig', meer niet. Lijkt wel een beetje op de Ford Kabrio of hoe heet dat ding. Speak to the hand

Vechtdalrit Hardenberg 18 mei 2014 (NL)
Naar boven
Gert is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007
Leeftijd: 43
Aangemeld: 17-5-2005
Bezocht: 5-6-2013

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 6:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt me trouwens niet echt makkelijk in/uitstappen
Gert
Elite
Elite

Sponsors - 2007
Leeftijd: 48
Horoscoop: Weegschaal
Aangemeld: 22-12-2005
Bezocht: 14-8-2016

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien zit hier een schietstoel in Question Lekker serieus over Citroen praten kan ik niet, sorry Embarassed

Vechtdalrit Hardenberg 18 mei 2014 (NL)
Naar boven
Gert is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
bug
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015
Leeftijd: 53
Aangemeld: 16-12-2005
Bezocht: 4-11-2017

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@gert
ben blij dak in alleen ben die zo denk Smile
kem er 2 gehad en enkel ne hoop last me gehad
Naar boven
bug is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Herman Schroons
Super Mod
Super Mod

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 57
Horoscoop: Vissen
Aangemeld: 13-2-2005
Bezocht: 8-11-2017

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 8:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Plurielle is er wel gekomen, met Citroen weet je het dus nooit.
Maar voor de doorsnee Buggy liefhebber blijft de oer buggy toch the reel stuff volgens mij.
Naar boven
Herman Schroons is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Ron
Expert
Expert

Sponsors - 2007 Sponsors - 2008
Leeftijd: 49
Horoscoop: Leeuw
Aangemeld: 4-2-2005
Bezocht: 7-1-2015

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 10:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij weten allemaal wel dat er nooit een geduchte tegen speler komt voor onze Buggy
Maar het is in mijn ogen wel interessant dat de autoindustrie onze favoriete vervoersmiddel ook niet vergeet
Neem bijvoorbeeld deze VW Vario

Of andere concept cars van Volkswagen of Peugeot

Komen doen ze niet maar wel leuk dat de Buggy gedachte blijf bestaan

Ron

Elite
Elite

Sponsors - 2007 Sponsors - 2013
Leeftijd: 58
Horoscoop: Stier
Aangemeld: 14-8-2006
Bezocht: 8-9-2017

BerichtGeplaatst: Wo Nov 29, 2006 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En het echte buggygevoel kan men toch niet evenaren met al die moderne middelen.
Gewoon vonk en brandstof en rijden maar.

Leo Hoeben Idea

Manx
Elite
Elite

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Leo Hoeben schreef:
(...) Gewoon vonk en brandstof en rijden maar (...)

Dat doet die bug van mij gelukkig ook... Wink Al wel zo'n prettige bijkomstigheid.

Ik denk zelf ook dat de 'grote' jongens (Ford, GM, VW, Toyota, Honda, Nissan en noem ze maar op) in echt zullen investeren in zoiets als een buggy. Het blijven conceptcars. Eigenlijk maar goed ook. Toch?

Sportscar
Senior
Senior

Leeftijd: 31
Aangemeld: 30-8-2006
Bezocht: 31-1-2013

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Aan de andere kant.... dat soort auto's zou het straatbeeld enigszins verfraaien. Al die koekblikken die ze nu maken lijken allemaal op elkaar, wat meer variatie is best wel welkom. Ik zou nooit een Citroën kopen, maar ik waardeer het zeker dat Citroën weer eigenzinnige auto's begint te maken, neem de C6, dat is weer een ecte aparte auto. of je hem mooi vind of niet, het is wel iets exclusiefs....

Grtz, Robbert
Naar boven
Sportscar is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Manx
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sportscar schreef:
Aan de andere kant.... dat soort auto's zou het straatbeeld enigszins verfraaien. Al die koekblikken die ze nu maken lijken allemaal op elkaar, wat meer variatie is best wel welkom. (...)

Ik ben dat helemaal met je eens Robbert! Applause

Veel moderne auto's lijken op elkaar. Naast mijn buggy rij ik graag in mijn Saab, het vorige model 9-3 turbo. Saab had altijd de reputatie ietwat apart automerk te zijn. Maar nu met die Saab SS is dat beeld voorgoed weg en heeft ie gans veel overeenkomsten van andere auto's uit de GM fabriek. Shocked

Denk alleen dat het voor de grote fabrikanten het produceren van dit soort conceptcars (buggies) financieel niet aantrekkelijk (genoeg) is...

Sportscar
Senior
Senior

Leeftijd: 31
Aangemeld: 30-8-2006
Bezocht: 31-1-2013

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, auto's moeten in zo'n groot mogelijke oplage gemaakt worden, het liefst z dat de onderdelen onderling met andere modellen, zelfs van andere merken uitgewisseld kunnen worden... Kijk naar de Citroën C1, Toyota Aygo en Peugeot 107, dat is een heel extreem voorbeeld, maar zo zijn er wel meer.

Je ziet de laatste jaren de fabrikanten wel steeds bewuster worden van het feit dat mensen tóch iets willen wat een ander niet heeft. De tijd van Henry Ford (je kan elke kleur krijgen, zolang het maar zwart is) ligt in ieder geval al ver achter ons.... Auto's en onderdelen worden waar mogleijk zó gemaakt, dat je toch vrij veel keuze hebt in kleurencombinaties en dergelijke. De komende decennia zal dat steeds meer komen.

over het Saab-rijden, daar heb je helemaal gelijk in, Saab was (en is dat nog steeds wel in vergelijking met de meeste andere merken) een apart merk. M'n pa heeft ee Subaru Legacy (Ik probeer altijd al te onderhandelen over z'n motor... Rolling Eyes ), en dat is ook een apart iets. Niet qua uiterlijk, dat is gewoon nix speciaals (hoewel ik moet zeggen dat het nieuwste model Legacy wel ontzetten gaaf is!). Maar technisch is Subaru heel eigenwijs. Boxer, 4WD, deuren zonder raamstijl (Ja, serieus, misshcien is niet iedereen dat opgevallen, maar dat hebben de Legacy en Impreza al meerdere generaties. Normaal zie je dat alleen bij dure sportwagens... Ik houd wel van zoiets eigenzinnigs, ookal zie je het dan niet aan de buitenkant.

Grtz, Robbert
Naar boven
Sportscar is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Kylian
Elite
Elite

Sponsors - 2008 Sponsors - 2010
Leeftijd: 50
Horoscoop: Vissen
Aangemeld: 13-9-2006
Bezocht: 25-4-2017

BerichtGeplaatst: Za Dec 02, 2006 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Van mij mogen alle fun auto's, ieder zijn meug en hoe minder saai hoe liever !

mvBg
Peter
Naar boven
Kylian is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage
buggyman
Elite
Elite

Leeftijd: 47
Aangemeld: 17-1-2006
Bezocht: 24-11-2016

BerichtGeplaatst: Zo Dec 03, 2006 4:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mmmmmm...een buggy met de motor voorin..ik weet het niet...is dat wel een buggy????? Nu ik er over nadenk...wie heeft er eigenlijk een AWD buggy gemaakt of wie is er mee bezig ????.

www.lowbudgetclub.nl

-----------------------langs deze lijn afknippen--------------------
Naar boven
buggyman is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Niet-Aircooled Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: