HOTROD SPORTSCAR BUGGY (op speurders.nl)

Buggies, KitCars, Trikes, ...

Moderators: Boxer, Exon

Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsor

Bericht door Dirk Trike » ma, 29 jan 2007 08:45

philippe schreef:It's only money ! :mrgreen:
EN bij de eerste zonnige rit ben je dat allemaal vergeten en gaat alle stress die je erdoor hebt gehad overboord. Heb ik gelijk of heb ik gelijk ? 8) :lol:
Helemaal mee eens, voor wat mijn trike gekost heeft (nieuw) had ik makkelijk 3 buggies met wat werk of 2 in perfecte show conditie kunnen kopen, maar daar heb ik voor gespaard en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad want het was wat ik wou doen. Het is maar wat de gek ervoor wil geven en laten.

P.S. Die buggy komt er nog ooit hoor, als ik ooit genoeg plek heb om hem te stallen. 8-[
"when the going gets tough, the average get conservative"

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » ma, 29 jan 2007 14:54

cris_blitz schreef:(...) Da's veel geld per km rijgenot.
Zoals jullie mij kennen, ik quote Bruce graag:
"A buggy produces more smiles per mile than any other car!"
De :D zijn echt onbetaalbaar...

Mijn buggy heeft ook veel geld gekost en staat nu in de boeken voor 15.000 euro. Maar weet je, mijn gevoelswaarde voor deze buggy is minstens het dubbele... :wink: Van verkoop zal in mijn leven geen sprake zijn: het wordt een erfstuk voor mijn kinderen.

Maar goed. Even terug, begrijp ik dat mijn voorstel, zie een aantal reacties hiervoor, het niet gaat halen? Jammer. Ik verwachtte namelijk wel een leuke discussie... :roll:
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Kylian
Elite
Elite
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Kylian » ma, 29 jan 2007 15:15

Jawel, ik vond het ook wel een goed idee. Ik heb een "advertentie" geplaatst. Cris was alleen wel heel snel met verplaatsen :-)

Hier http://buggyboys.be/forum/viewtopic.php?t=1630 staat ie....

mvBg

Peter
Afbeelding

Herman Schroons
Super Mod
Super Mod

Bericht door Herman Schroons » di, 30 jan 2007 20:33

Ik zal geen buggy of andere auto kopen via internet, tenzij die spotgoedkoop is en ik zo kan zien dat het een haalbare blijft als ik toch nog veel kosten zou hebben.
Als ik een auto wezenlijk kan en mag examineren, duurt bijna een uurtje+fatsoenlijke testrit, weet ik veel meer van de auto en ook wat me waarschijnlijk te wachten staat. Als het een goede auto is zal ik dan ook meer geven.

Kylian
Elite
Elite
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Kylian » di, 30 jan 2007 22:00

Je hoeft hem ook niet via internet te kopen, alleen maar te vinden. Voor de rest blijft de procedure als vanouds.......
Afbeelding

Plaats reactie