Ik ben op zoek naar de fabrikant van deze :

Heb jij enig idee?
Dit is gebouwd op een kever chassis,
heb hem opgemerkt in Mexico,
maar kan er nergens iets over terugvinden.
Dank alvast,
Jos
Ik denk dat spaans spreken zou kunnen helpen om deze man te contacteren.funbug schreef:Rene Villaseñor, In Guadalajara
tel. (33)3 690 18 69 o (33) 3677 74 25
Lazaro Cardenas #38
col. Sta. Paula
Tonala Jalisco
Mexico
Eentje in't groen (met deurtjes) ...josquirynen schreef:Mocht er iemand zijn die ergens nog meer foto's heeft dan graag ...
Of liever een blauwe ? ...josquirynen schreef:Mocht er iemand zijn die ergens nog meer foto's heeft dan graag ...
En nog wat variaties ...josquirynen schreef:Mocht er iemand zijn die ergens nog meer foto's heeft dan graag ...
@ Jos,josquirynen schreef:... Heeft iemand toevallig de merknaam ?
Groetjes en dank alvast voor het adres, ik bel morgen al. ...
Eender in welke kleur, het is en blijft een graaf ding, ik hou je zeker op de hoogte. Importeur is niet meer echt de moeite hier, er zijn te weinig goede chassis over ...cris_blitz schreef:.@ Jos,josquirynen schreef:... Heeft iemand toevallig de merknaam ?
Groetjes en dank alvast voor het adres, ik bel morgen al. ...
Sorry, maar met de merknaam kan ik je niet helpen.
Ik noem 'm al 2 jaar gemakkelijkshalve de "Mexico Buggy",
maar zo zal hij 99% zeker niet echt heten.
Ben benieuwd wat jouw telefoontje aan extra info gaat opleveren![]()
Misschien kan je wel importeur voor Europa worden !
In elk geval, SUCCES ! ... En hou ons op de hoogte.
Mvg,
Cris
.
Ik heb een poging gedaan op beide nummers, de eerste kent niets van auto's, de tweede bestaat niet meer, dus, einde van dit straatje.Er is al eens eerder een referentie voor deze buggy op het forum gepost :
Ik denk dat spaans spreken zou kunnen helpen om deze man te contacteren.funbug schreef:Rene Villaseñor, In Guadalajara
tel. (33)3 690 18 69 o (33) 3677 74 25
Lazaro Cardenas #38
col. Sta. Paula
Tonala Jalisco
Mexico
Moest je meer te weten komen ... brochure, prijzen, opties ... laat het ons dan weten.
.
Hoi Kurt,funbug schreef:ik heb er vijf gevonden, 2 zijn er nog tekoop in mexico, niemand weet wie ze gemaakt heeft eigenlijk, heb al verschillende mensen aan de lijn gehad maar geen juiste data, de laatste had er vijf, en waren tehuur in Playa del carmen.
ik will er eentje kopen, ben daar mee bezig nu.
heb ook nog fotos van inside de buggy.
groetjes
kurt
funbuggy
punta cana
Dom.rep