BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

Geluk gehad

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johan
Senior
Senior

Leeftijd: 47
Horoscoop: Weegschaal
Aangemeld: 23-10-2006
Bezocht: 5-10-2017

BerichtGeplaatst: Ma Jul 06, 2009 9:08 am    Onderwerp: Geluk gehad Reageer met quote

mooi weekend gehad in tessenderlo mooi weer, goeie creme,lekkere croques en af en toe een lekker fris pintje.
zondag in de late namiddag nog even op bezoek bij schoonouders in schoot en begon stilletjes te regenen effe wachten dan maar.
hield op met druppelen en ik richting maldegem de weg lag goed nat .
net voor rondpunt aan oprit in laakdal een grote olievlek???
ik vertraag en aan 20 neem ik rondpunt NO PROBLEM
rustig de oprit nemen dacht ik dan maar???
neem rustig de bocht en kom op het rechtstuk en nu flinke prop gas dat ik mee ben met het verkeer dacht ik ???
en oesje daar gaat het fout achterste slipt weg enkom dwars op 1ste rijvak en oprijlaan richting vangrail nie remmen niet ontkoppelen en geen gas krijg em terug maar te ver en nu met mn kont richting vanrail richting 2de vak terugsturen dan maar??ondertss zat ik al vol op het 1ste vak terug rechtgekregen en dan rustig effe bekomen en een sigaretje opgestoken mn kids volgenden in de auto achter mij als die nu een camera meehad en bij de hand was dit een topper voor youtube maar ga het zeker niet herhalen hoop ik, ben er met de hartkloppingen vanaf gekomen maar wou het jullie toch effe melden altijd voorzichtig zijn bij regenweer grts johan ps:(bijna ne VANCLEE minder)
Naar boven
Johan is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Miss Woodstock
Elite
Elite

Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014
Leeftijd: 50
Horoscoop: Waterman
Aangemeld: 20-4-2006
Bezocht: 14-9-2015

BerichtGeplaatst: Ma Jul 06, 2009 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Amai Johan ,veel chance gehad!!!ik krijg kippevel als ik dit lees .
cris_blitz
Site Admin
Site Admin

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 52
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 3-2-2005
Bezocht: 14-9-2017

BerichtGeplaatst: Ma Jul 06, 2009 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

.
Pfiewww, een pak van m'n hart !
.

Exon
Moderator
Moderator

Sponsors - 2007 Sponsors - 2008
Leeftijd: 47
Horoscoop: Leeuw
Aangemeld: 4-2-2005
Bezocht: 20-9-2016

BerichtGeplaatst: Ma Jul 06, 2009 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tja een stuk vangrail in uwe vanclee dat staat niet zo hip. Als het lange tijd niet geregend heeft is de weg vuil en vettig komt daar dan nog een plensbui op dan kan het heel glad worden, zeker bij kruispunten, op- en afritten. Rond 5h30 Reed ik van "De Dool" naar huis (Neerpelt) , jaja ik was na tessenderlo het lekkere gerstennat gaan proeven in helchteren, en ter hoogte van "Molenheide" stak er stormwind op ik ben dan maar binnedoor naar huis gereden en heb toch stevig gas gegeven. Ik moet wel zeggen mijn buggy staat hoog op de weg dat scheelt qua wind lift en samen met die super zware banden op de voorwielen kan je toch 60-70-80 rijden harder liefst niet want je moet ook stil geraken en bij onverwachte maneuvers kan hij bokkensprongen maken. Mijn juiste snelheid kan ik niet zeggen de kabel is al een tijdje stuk en moet nog gemaakt.

Na regen best geen plankgas in de bochten, Of doe zoals ik kies hier en daar een veldweg en doe een beetje Off-Road Smile

Greetz
Exon

Herman Schroons
Super Mod
Super Mod

Sponsors - 2006 Sponsors - 2007 Sponsors - 2008 Sponsors - 2009 Sponsors - 2010 Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 57
Horoscoop: Vissen
Aangemeld: 13-2-2005
Bezocht: 8-11-2017

BerichtGeplaatst: Di Jul 07, 2009 8:12 pm    Onderwerp: Re: geluk gehad Reageer met quote

Johan schreef:
ps:(bijna ne VANCLEE minder)

Dat zou nog van 't minste geweest zijn.
Een pirouette op de snelweg kan zware (fysieke) gevolgen hebben.
Inderdaad iets zachter op het gas gaan bij regenweer, ik heb al vele km's met regen en vriesweer met de buggy gereden. En ja ook zondag heb ik een onweertje meegepikt. Gelukkig niet op de snelweg en 'k heb de buggy netjes op de baan hehouden tot grote geruststelling van mijn vrouw.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: