DVD Belgian Kitcar evenementen

Zoek je een auto voor een huwelijk, fotoshoot, film, evenement, ... Vraag het hier

Moderators: Boxer, Exon, de Lays

Dirk Trike
Moderator
Moderator

Sponsor

DVD Belgian Kitcar evenementen

Bericht door Dirk Trike » di, 16 aug 2005 19:21

Hallo,

Ik ben bezig met een DVD te maken van de evenmenten die door de Belgian Kit-Car Club georganiseerd worden. Zoals gewoonlijk hebben wij als organisatoren tijdens zo een evenement het minste tijd om mooie foto's of filmpjes te maken van de voertuigen en de andere activiteiten. Daarom deze vraag of de bezoekers van onze evenementen ons hun materiaal ter beschikking willen stellen voor op de DVD te zetten. Tot nu toe hebben Cris (of course :-)), Buggys from Holland en J.J van Cars the Stars al hun medewerking toegezegd. Als nog iemand materieel heeft, kan hij dat altijd op CD naar onze voorzitter sturen (adres op onze website) of als het via internet kan (via dropload of FTP bv) kan je mij rechtstreeks mailen op dirk.haesen@gmail.com en dan neem ik het mee. Mensen die materiaal sturen krijgen een vermelding op de DVD en natuurlijk een gratis copietje als alles klaar is. Deze DVD zal naar alle binnen- en buitenlandse clubs gestuurd worden die op ons internationaal treffen waren en ook naar onze sponsors.

Ik hoop na de meeting in Lier alle materiaal binnen te hebben om een eerste opzet klaar te maken.

Groeten,
Dirk.
"when the going gets tough, the average get conservative"

Plaats reactie