Apal L

Buggies, KitCars, Trikes, ...

Moderators: Boxer, Exon

Plaats reactie
Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Apal L

Bericht door Lucky » do, 16 jun 2011 21:38

Ik ben nog op zoek naar een zijshirt (rechts) en een dashbord voor een Apal L :(

Heeft iemand nog iets liggen,dan hoor ik het graag.

Bedankt :wink:

Grts

Luc

Ps kan er mij iemand mede delen wat momenteel de (normale) prijs is voor het sralen en coaten van een chassis? Want hier in de provincie luxemburg......... :roll:
Born to have fun

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » do, 16 jun 2011 22:16

dashbord moet je maar eens kijken op het resto verhaal :D als je nergens terecht komt kan ik je wel helpen

Kijk eerst even of je skirts kan vinden anders is er altijd een oplossing te maken, hmm binnenkort is de APAL volledig gemald.
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » vr, 17 jun 2011 08:15

Geweldige restauratie,ik volg het al een tijdje op!!
Nu ben ik een aantal jaren geleden nog eens tot bij Mr Edmond geweest en na enig overleg(met Christian) en een bezoekje aan hun prive museum hebben ze de mal van de L nog eens binnen gehaald en een nieuwe kas voor me gemaakt(enkel de kas met de v en a kap)
Vandaar de missende onderdelen :cry:
Moest ik het ontbrekende niet weten te vinden dan neem ik uw voorstel van harte aan :D

Groetjes,

Luc
Born to have fun

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » vr, 17 jun 2011 09:06

Lucky schreef:nu ben ik een aantal jaren geleden nog eens tot bij Mr Edmond geweest
Luc
prive audientie hmm hmm, dat is nog eens speciaal, haha ik zal het in het achterhoofd houden, lol
we zien wel als je er niet uitraakt proberen we er wel een mouw aan te passen, in dit geval een skirt
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

Plaats reactie