Vraag

Algemene vragen, opmerkingen, .... Zolang het maar over Buggies, Luchtgekoelde VW's of Porsches gaat

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon

prova
Junior
Junior

Bericht door prova » zo, 08 jul 2012 08:59

DIY,

De uitlaten die je vaak op trikes ziet waarbij de uitlaat dus langs de motor loopt en er een uitlaat zowel links als rechts is en beide onafhankelijk van elkaar zoals oa empi ze maakt . De potten zelf zou ik vervangen door termignoni exemplaren. Probleem bij een streetsport of andere spagetti setup is dat de uitlaten te ver naar achter komen en te laag komenwat echt niet staat op mijn model. Motor is een type 1 2110cc dus zou wel niet dichtgeknepen mogen worden erdoor. nieuwe topic...?
Bijlagen
uitlaat.JPG
uitlaat.JPG (12.99 KiB) 2023 keer bekeken

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » zo, 08 jul 2012 09:20

er komt inderdaad een nieuw topic rond uitlaten, beter gezegd een uitlaat voor type 4 met dezelfde specificatie die jij opgeeft.
van daar mijn vraag welke motor, maar het principe is hetzelfde, zelf nog gemakkelijker denk ik, type 4 heeft 2 soorten flenzen, en ze zijn echt niet gemakkelijk te vinden, de uitlaat compleet zelfs helemaal niet, dus gaan we ze zelf maken, in RVS.
Deze uitlaat is zelfs niet voor mij maar voor .......
dat lees je deze week wel :-~
Ondertussen zijn er al wel wat voorbereidingen bezig, en hebben we van AMT en Silver de juiste diameters en opstellingen gekregen, de maten althans.
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

Plaats reactie