Buggy body gespot

Algemene vragen, opmerkingen, .... Zolang het maar over Buggies, Luchtgekoelde VW's of Porsches gaat

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Buggy body gespot

Bericht door Lucky » di, 10 jan 2012 22:13

De kanten van Antwerpen(meer langs Boom infeite)
Een hondehok met kippen in,en daar bovenop........................inderdaad EEN BUGGY :lol: :lol: :lol:

En dan zeggen,dat er zijn die lachen dat ik ze opstapel,kan er ook niet aan doen dat ik geen honderen heb :cry:

Nanananananana :-~ :-~
Bijlagen
Kiekenkot 2.jpg
Kiekenkot 2.jpg (13.96 KiB) 8524 keer bekeken
Born to have fun

EMF
Addict
Addict
Contacteer:

Sponsor

Bericht door EMF » di, 10 jan 2012 23:10

Komt me bekend voor :D Projectje in hold gezet denk ik

Grts Flip emf
Als je kan doen wat je graag doet, hoef je nooit te werken

bug
Elite
Elite

Bericht door bug » wo, 11 jan 2012 00:19

awel ik weet da ook staan :twisted: volgens mij heeft die persoon PLAATS tekort :lol:

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » wo, 11 jan 2012 00:50

:D ge kunt hier ook niks verstoppen he,
de kippen waren jaloers op de hond en hebben zijn hok afgepakt, de hond wou dus een eigen plaats terug met een mand maar ééntje in de vorm van een buggy, en om ze allemaal content te maken is het dus zo opgelost.
Maar klopt is een project op hold is gezet, en das Lucky zijn schuld , lol die kwam met ne Bounty Hunter af
De Hot Rod, das de body die je ziet gaat waarschijnlijk in de verkoop, maar wil de body eerst verder in orde zetten, de eigenaar voor de vorige eigenaar dus niet de Flip had het goede idee om er vier nafttanken in te steken, althans ze maakten er 4 gaten in voor naftstoppen.
Die zjn ondertussen al volledig hersteld enkel nog uit plamuren.Dashbordje is ook al voorbereid, straks moet ik hier ook nog een Topic over starten zeker?
En BTW er is nog een project bijgekomen, een Blitsproject, vrouwtje had graag een Speedstertje, en ik kan zo moeilijk neen zeggen tegen een knappe dame, nu viel er toch wel één op mijn teen in Rosmalen zeker, maar daar horen jullie binnenkort wel meer van, denk eens iets speciaals te doen, building a speedster in 1 week of zo, mischien eens met alle BBB ers die hier al kwamen aankloppen een weekeindproject doen, van niks starten en een complete Speedster af op een weekeinde, lijkt me wel iets leuk.

Maar over de Hot Rod terug dus, deze was normaal voor het vrouwtje maar ze heeft liever een speedster, dus als er iemand een project zoekt, ik denk er over de deze weg te doen.Is compleet met ruitframe zijstukken, een complete body dus.
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » wo, 11 jan 2012 07:40

DIY schreef:
Maar over de Hot Rod terug dus, deze was normaal voor het vrouwtje maar ze heeft liever een speedster, dus als er iemand een project zoekt, ik denk er over de deze weg te doen.Is compleet met ruitframe zijstukken, een complete body dus.
Da ga dat kieke ni kontent mee zijn :wink:
Born to have fun

DIY
VIP
VIP

charmeur gespot

Bericht door DIY » wo, 11 jan 2012 16:57

vandaag te weten gekomen hoe Lucky aan de foto is geraakt, hij heeft blijkbaar mijn vrouwelijk schoon in huis verleid.
Vind op één van de foto's dat hij er gelukzalig uit ziet, vraag me af wat daar gebeurd is :roll:
Bijlagen
Foto0031.jpg
Foto0030.jpg
Foto0029.jpg
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

cris_blitz
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door cris_blitz » wo, 11 jan 2012 16:59

.
Jawadde, dat is overduidelijk, die heeft zich net tegoed gedaan aan de 3 geneugden des levens !

... een pint ervoor ... en een sigaret erna ... :wink:
.

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » wo, 11 jan 2012 17:36

nu krijgt de plakaat pas op voor de hond ineens wel een heel andere betekenis 8)

bug
Elite
Elite

Bericht door bug » wo, 11 jan 2012 19:10

ge weet wat ze zegen he eerst goed staan met de hond en dan het vrouw'ke
:lol:
Maar ik had nu veel verwacht van de luk maar niet dat die u vrouw'ke ging verlijden om zo aan die buggy kast in zijn bezit te krijgen :-~ :-~

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » wo, 11 jan 2012 21:38

bug schreef:Maar ik had nu veel verwacht van de luk maar niet dat die u vrouw'ke ging verlijden om zo aan die buggy kast in zijn bezit te krijgen :-~ :-~
Dat zit wel snor, Elz (mijn vrouwke dus) heeft al haar handen vol aan mij :D en wat centen en mijn vrouw betreft steek ik mijn hand in het vuur voor hem.
Als hij toch zo graag de body heeft dan moet hij het maar vragen 8) , de kwestie of mijn hond nog veilig is, dat is wat anders, dat weet ik niet meer. :roll:

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » wo, 11 jan 2012 22:48

DIY schreef:
bug schreef:Maar ik had nu veel verwacht van de luk maar niet dat die u vrouw'ke ging verlijden om zo aan die buggy kast in zijn bezit te krijgen :-~ :-~
Dat zit wel snor, Elz (mijn vrouwke dus) heeft al haar handen vol aan mij :D en wat centen en mijn vrouw betreft steek ik mijn hand in het vuur voor hem.
Als hij toch zo graag de body heeft dan moet hij het maar vragen 8) , de kwestie of mijn hond nog veilig is, dat is wat anders, dat weet ik niet meer. :roll:
Dat mag je ook Luc,kijk hier........................

http://www.koi-de-neuf.fr/index.php?201 ... ur-la-main

Die verbrand zen pollen ook ni :wink:

En jongens,ik sta voor veel open en op zen "hondjes" :P :P :P
Maar,er zijn wel grenzen hein :evil: :evil:
Born to have fun

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » wo, 11 jan 2012 22:52

Ps En ik wil die body NIET,ik heb er zelf ééntje teveel MOETEN kopen :cry:
Bijlagen
Kas.jpg
Kas.jpg (8.58 KiB) 8335 keer bekeken
Born to have fun

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » wo, 11 jan 2012 22:54

Nog ééntje

Indien interesse,dan hoeven jullie wel te weten dat ze da achterkant serieus vern..... hebben :(
Bijlagen
Kas 1.jpg
Kas 1.jpg (9.4 KiB) 8333 keer bekeken
Born to have fun

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » wo, 11 jan 2012 22:54

lol ik heb je toch al een bod gedaan voor de die, er is nog plaats op het kippehok

Lucky
Elite
Elite

Sponsor

Bericht door Lucky » wo, 11 jan 2012 22:56

Allee ik hier al 50 euro lol

Wie bied er meer???
Born to have fun

Plaats reactie