Ik zou een nieuw Nederlandstalig buggyboek kopen, omdat ...

Algemene vragen, opmerkingen, .... Zolang het maar over Buggies, Luchtgekoelde VW's of Porsches gaat

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon

Ik zou een nieuw Nederlandstalig buggyboek kopen, omdat

ik alles over buggy's verzamel. Maak niet uit wat er in staat of wat het kost.
1
6%
ik dit als een aanvulling zie van de hobby, alleen de prijs is wel doorslaggevend.
6
38%
ik dit als een aanvulling zie van de hobby, alleen de prijs èn er moet iets in komen te staan over Belgische buggy's is wel doorslaggevend.
6
38%
ik koop helemaal geen buggyboek (meer), want je kunt tegenwoordig (bijna) alles wel (en snel) via internet zoeken en vinden; helemaal gratis!
3
19%

Totaal aantal stemmen: 16

DIY
VIP
VIP

Bericht door DIY » zo, 18 mar 2012 18:00

mischien een schot in het wilde weg, maar waarom niet in samenwerking met BBB, daar zal je Cris eens over moeten aanschrijven.
momenteel zijn er een aantal deftige resto's aan de gang op dit forum, waar je fotomateriaal met de vleet kan vinden, en de know how vind je hier ook.
Het zal je verkoop al zeker geen slecht doen.
Ervaring is een cumulering van fouten die we maakten in het verleden en waar we uit leerden

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » za, 24 mar 2012 08:15

Absoluut geen gekke gedachte DIY; de contacten zijn al gelegd.

Vwb fotomateriaal, ik houd mij ten zeerste aanbevolen!

Als u wat fraais hebt liggen, digitaal als analoog, oud of meer recent, van eigen of andermans buggy, onderdelen daarvan of anders en de foto is door u geschoten dan wel vrij van rechten (dat is wel een voorwaarde), neem dan even, via PB of email, contact met mij op.
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Plaats reactie