Neus-embleempje

Algemene vragen, opmerkingen, .... Zolang het maar over Buggies, Luchtgekoelde VW's of Porsches gaat

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon

EMF
Addict
Addict
Contacteer:

Sponsor

Bericht door EMF » vr, 13 apr 2012 23:01

DIY schreef:zal er van afhangen van welk embleem Rob de mal gemaakt heeft, normaal mag de R van copyright er zeker al niet opstaan, als het is om iemand verder te helpen wil ik altijd wel even een oogje dicht knijpen :wink:
Dergelijke emblemen namaken en ze gaan verkopen, das toch wel wat link denk ik, trouwens de mensen die me kennen weten dat ik niet aan BBB ers wil verdienen, dan word je hobby te snel een verdienste en is de fun er af.
Trouwens geen slecht idéé om eens te horen wat Rob er voor vraagt, als ze betaalbaar zijn kan je ze net zo goed daar aankopen, in het ander geval.....
Heb hem gisteren gebeld om er 1 op te sturen en hij vraagt 30£ voor een embleem. Met of zonder opsturen, dat zien we dan wel aan de rekening. Hij zou er 1 opsturen naar mij.
Ik hou jullie op de hoogte.
Grts Flip
Als je kan doen wat je graag doet, hoef je nooit te werken

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » za, 14 apr 2012 11:14

Peter schreef:
Manx schreef:Echt of niet, het blijft bizar, 615 USD... :roll:
Ja, en het bizarre is dat deze dingen keer op keer zo duur worden verkocht. Als de MANX-letterbadge voor de achterzijde erbij is, gaat het naar de 1000USD of zelfs erover, en dat is zo al minstens een jaar bezig.
Ik heb zo eens een paar kort op elkaar volgende veilingen gevolgd, en van de 3 waren er 2 door dezelfde bieder gewonnen. Het lijkt wel alsof erop gespeculeerd wordt ... zoals op de NL bloembollen een paar honderd jaar geleden, en dat is toen niet goed afgelopen :-)
Peter, dan lijkt deze verkoop wel een beetje fake, als ik eerlijk ben. Met een bevriende bieder of een dubbel (fake-)account de prijs opdrijven tot iemand anders een bod doet en er aan vast zit...

Enfin, ik zeg niet dat het zo is, maar het heeft er alle schijn van; zeer verwerpelijk allemaal.
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » za, 14 apr 2012 11:16

EMF schreef:Heb hem gisteren gebeld om er 1 op te sturen en hij vraagt 30£ voor een embleem. (...)
Ook niet misselijk Flip, als ik eerlijk ben. Enfin, je moet er wat voor over hebben om een 'echte' Manx te bezitten... :wink:

EMF
Addict
Addict
Contacteer:

Sponsor

Bericht door EMF » zo, 15 apr 2012 00:16

Manx schreef:
EMF schreef:Heb hem gisteren gebeld om er 1 op te sturen en hij vraagt 30£ voor een embleem. (...)
Ook niet misselijk Flip, als ik eerlijk ben. Enfin, je moet er wat voor over hebben om een 'echte' Manx te bezitten... :wink:
You know me!! :lol:
Grts flip
Als je kan doen wat je graag doet, hoef je nooit te werken

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » zo, 15 apr 2012 09:44

:D

bug
Elite
Elite

Bericht door bug » vr, 20 apr 2012 22:54

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » za, 21 apr 2012 00:03

Tjonge jonge. Bizar en ik vertrouw het voor geen cent, zeker niet wanneer je naar de bied historie kijkt... :-k

Kylian
Elite
Elite
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Kylian » zo, 22 apr 2012 22:58

Is trouwens dezelfde verkoper en dezelfde badge, die hem weer in de verkoop doet omdat de "koper" niet wilde betalen :-({|=

Mvbg
Peter
Afbeelding

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » do, 26 apr 2012 19:40

Kylian schreef:Is trouwens dezelfde verkoper en dezelfde badge, die hem weer in de verkoop doet omdat de "koper" niet wilde betalen :-({|=
Vreemd verhaal, dat blijft het. Immers, bod is nu blijven 'hangen' op 620 USD. In de oorspronkelijke veiling ging ie weg voor 615 USD, maar de koper wilde niet betalen. Nu 620 geboden, maar de verkopende partij wilde er minimaal 800 USD voor hebben... Waar gaat dit over?

Zaakje stinkt...

Plaats reactie