BUGGY BOYS BELGIUM - WEBSITE BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM
The Belgian Aircooled VW Online Community Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   GarageGarage   KaartKaart   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je priv berichten te bekijkenLog in om je priv berichten te bekijken   InloggenInloggen 
BUGGY BOYS BELGIUM - GALLERY

Vragen mbt aanschaf Secma f16

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Diederik9
Starter
Starter

Leeftijd: 44
Horoscoop: Kreeft
Aangemeld: 17-2-2013
Bezocht: 26-3-2014

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2014 8:40 am    Onderwerp: Vragen mbt aanschaf Secma f16 Reageer met quote

Beste Buggy'ers,

Ik ben van het gentse en nog nieuw in het buggy wereldje. Ik heb enkele vraagjes en hoop dat een goede ziel mij wat antwoorden kan geven. Ik heb al gemaild met de verdeler in Nederland, en deze heeft steeds zeer vriendelijk en snel geantwoord, maar heb toch nog enkele vragen.

1) zijn er mensen van het Gentse met een Secma
2) Moet men voor een Secma een autoplaat of een motorplaat hebben (zoals PGO)
3) Waar laten jullie je Secma onderhouden? (Ik ben zelf goed in uitéénveizen maar nadien ...)
4) Waar houden jullie eigenlijk de boorddocumenten van de Secma aangezien er geen afsluitbaar handkastje is?

Jullie zouden een superfantastische hulp zijn moest ik hier een antwoord kunnen op krijgen ..

Mvg

Diederik
Naar boven
Diederik9 is offline Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
DIY
VIP
VIP

Sponsors - 2011 Sponsors - 2012 Sponsors - 2013 Sponsors - 2014 Sponsors - 2015 Sponsors - 2016
Leeftijd: 56
Horoscoop: Maagd
Aangemeld: 14-12-2010
Bezocht: 26-8-2017

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2014 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

eerst en vooral welkom op dit forum.
Buggy Boys Belgium gaat vooral over oudere bugy's zeg maar voor 95 % op een keverchassis, maar enkele hebben ook een Secma, ik o.a.
De meeste info ga je vinden op http://www.secma-forum.be/. eens je bent aangemeld ga je veel meer info zien op die website, ook wat je onderhoud enz. betreft.

Vraag 1 :Bij mijn weten is er maar 1 F16 in Belgie en die zit in het Antwerpse, Extremen zijn er meer, maar ook daar ga je antwoord vinden op de Secma site.

vraag 2 :hangt er van af een secma Xtreem is een 500 cc en rijd je met een motorplaat en heeft geen technische keuring, de F16 is een auto en rijd dus met auto nummerplaat en moet technische keuring hebben.

Vraag 3 :zowel de chassis als alles wat ophanging en remmen betreft is hele eenvoudige mechaniek, normaal doe je de onderhoud zelf, misschien dat de dealer in Nederland je kan verder helpen, maar die is ook nog maar een paar maanden gestart.
Normaal is het goed te doen en krijg je alle hulp van het forum. Het werkt net als hier, vraag en je word geholpen.

Vraag 4 ; sommige zetten een afsluitbare armsteun op de tunnel, andere maken een waterdichte zak die in de zijkant van de body zit, maar de meeste steken het in een heuptas en nemen ze gewoon mee.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    BUGGY BOYS BELGIUM - FORUM Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: